Precis släppt vårt egna spel Next of Kin till Nintendo Switch!
Jag kommer köpa detta omgående såklart. 😍
Har ”Zelda A Link to the Past” varit en inspiration gällande det grafiska?
Kul att höra! 😃
Vi har köpt assets så det är inte vi som gjort själva grafiken, vi har designat världen. Men det blev att spela igenom några spel inför detta för att få till djupet och liknande och ett av dem va faktiskt A Link to the past!😃
Nu har ja köpt och spelat igenom Next Of Kin och uppskattade det mycket, och för 20 kr borde alla som tycker det verkar kul prova.
Spännande rakt igenom och för mig som började spela Super Nintendo som barn på 90 talet så fick ja en kraftig nostalgisk känsla av miljöerna och musiken 🙂
Storyn höll spänningen uppe ända till slutet vilket fick mig att vilja spela vidare hela tiden. Fick lite Silent Hill vibbar av vissa saker vilket i min bok alltid är 5+ ✌️
Betyg 4 av 5
Hittade förövrigt ett 🥚🐣😎
<Uppladdad bildlänk>
Nu har ja köpt och spelat igenom Next Of Kin och uppskattade det mycket, och för 20 kr borde alla som tycker det verkar kul prova.
Spännande rakt igenom och för mig som började spela Super Nintendo som barn på 90 talet så fick ja en kraftig nostalgisk känsla av miljöerna och musiken 🙂
Storyn höll spänningen uppe ända till slutet vilket fick mig att vilja spela vidare hela tiden. Fick lite Silent Hill vibbar av vissa saker vilket i min bok alltid är 5+ ✌️
Betyg 4 av 5
Hittade förövrigt ett 🥚🐣😎
Hej!
Tusen tack, fasiken va kul att du gillade det! Nice med easter egg också haha 🤩🙌🏽
Kul och grattis till släppet. Ser ut som ett intressant spel som lär införskaffas till Steam såvida ni inte har några planer att släppa det även på GOG inom kort?
Tack så mycket.
Missade din fråga, tyvärr så är inte tanken att släppa till GOG. Vi kanske får se över det dock, tack för input!