Glädjen är astronomisk – spelhelgen är här!

Medlem

Sonic all stars med barnen, sedan blir det scared stiff pinball efter att några nya switchar är på plats.

Medlem

Space Marine 1 som uppladdning för Space Marine 2!

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Ironiskt nog så tycker jag Concord-kontrollen var snäppet vassare. Riktigt cool design på den.

Haha, håller med, den var också riktigt snygg - men håller ändå de två högre men det är ju bara personlig smak och lite kul att kontrollern blev så lyckad när spelet störtdök. En annan favorit är God of War-kontrollern som också var riktigt fin.

Medlem

Space Marine 2!

Kanske lite Phasmophobia också men vi får se!

signatur

Halo kompis!

Medlem

Jag har fastnat i BF2042 på sistone. Ganska kul.

Testpilot

Astro ... Astroneer blir det i helgen!

Medlem

Kunde inte hålla mig utan klickade hem ett Astro Bot med leverans under lördagen. Nu jäklar!

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Kunde inte hålla mig utan klickade hem ett Astro Bot med leverans under lördagen. Nu jäklar!

Jag försökte ge mig an senaste mario-spelet på switchen, men klarar inte av känslan av att det helt enkelt är ett spel utvecklat för barn. Jag känner att astro bot hamnar i samma kategori.

Cyberpunk, the last of us 2 och rdr2 är vad jag håller mig till.

Medlem

Blir att lira BO6 betan en del och BF2042.

Jag har inte ens läst en enda kommentar, men jag vill bara säga till (crew) att det är detta som gör mig varm om hjärtat att vara gamer. Vad jag ser pratar ni alla verkligen från egna känslor och tankar på ett riktigt härligt och genuint sätt!

Medlem

Astro Bot spelas i helgen.
Hade ångest för den stora summan det kostade, men jösses.
Spelglädjen är tillbaka!
Det är det här allt hänger på. Att jag ska ha kul när jag spelar.
Vilket spel!
Vilken glädje!

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag har precis spelat igenom the Crimson Diamond och det var en riktig höjdare. I helgen blir dwt väl att fortsätta på Metro Exodus.

Medlem
Skrivet av Patrik1975:

Jag försökte ge mig an senaste mario-spelet på switchen, men klarar inte av känslan av att det helt enkelt är ett spel utvecklat för barn. Jag känner att astro bot hamnar i samma kategori.

Ja smaken e som baken. Astro Playroom var ju fantastiskt. Visar också vägen för vad PS5 och DualSense kontrollen verkligen kan åstadkomma om det görs rätt.

Vad är det som känns att det är ett spel utvecklat för barn? Det är nog dessutom många spel som hamnar i den kategorin hehe

Medlem

Här blir det försöka hinna spela klart Star Wars Outlaws! Är grymt sugen på Astro Bot!!!

12
Skriv svar