Hjälp med Epic Games konto
Jag har förlorat åtkomsten till mitt Epic Games konto och email addressen som är kopplat till nämda söktjänst. Trots att jag har köpt spel på tjänsten genom mobiloperatören och kan visa kvittot får jag ändå inte mitt konto tillbaka. Jag undrar om någon har varit med om något liknande och om det kan finnas en lösning som jag inte känner till?
Som Force skriver, fokusera på att få tillbaka mailadressen.
Om inte det är möjligt får du lägga tid på att ta fram mer bevis för att du är ägaren av kontot.
Jag fick skicka in mitt körkort till Blizzard en gång i tiden för att de skulle ta bort tvåfaktor då min telefon blivit stulen och jag inte sparat recovery-koderna.
@Force om man har abonnemang från Tele2 eller Tre så kan man lägga kostnaden från Epic Store på "mobilfakturan"
no remorse
Är osäker om detta går men om du har länkat ditt Epic konto med t.ex. Facebook så kan man ju prova logga in den vägen. (Finns ett gäng olika länkningar man kan göra)
Annars är det nog som ovan skriver, försöka så gott som möjligt att få tillbaka mejladressen.
Om det är ditt namn på kontot så borde det ju gå att skicka in sitt ID till dem så att de ser att informationen stämmer överens.
Man kan ju alltid höra med dem.
Har nog inte så mycket mer att komma med.
Lycka till med kontot!
Ingen aning ifall detta kan hjälpa? se svar längst ner, verkar bökigt men möjligt
https://www.reddit.com/r/EpicGamesHelp/comments/1bsdi20/want_...
quod similis saporem blandeque coruscant