PS5 Pro-läge! 17.00 har Sony "teknisk uppvisning"
Tror nog du kommer sitta där och "hat titta" sen kommer du ängtligen få skriva hur meningslös och dålig den är...
Varför skulle jag skriva hur dålig den är?
Känner redan till alla speccs och festures.
Att jag själv inte spelar på en PS betyder inte att jag tycker det är dåligt
Givetvis bör den ta över rakt av och ha samma pris som ps5 och dom ps5 som finns kvar får ett lägre pris och slutar tillverkas.
Men den kommer nog kosta helt stört mycket 😊
Verkar tvärtom som de höjer priserna nu innan Pro-revealen...
Verkar tvärtom som de höjer priserna nu innan Pro-revealen...
För kontrollen.
€699 utan skivläsare? Ouch.
799 euro...
00:00:02:42
Blir nära 10 lax alltså....? Känns galet dyrt. Happ... gl hf att få den såld i större kvantiteter... tror nog att många kommer behålla sina ps5.
Blir nog ett nytt grafikkort istället sen till nästa gen nu när man ändå investerat i datorn.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
799 euro...
Ja, jag skulle skriva dollar först. Trodde inte det skulle bli så illa.
Väldigt sömnig presentation med flera år gamla spel som visas upp, alltså, Sony håller oss verkligen på sträckbänken med sina förstapartsstudios. Och priset? Tror jag avstår och fortsätter med min PS5 Standard edition med skivläsare Kunde kanske lockat mer om det släpptes i samband med några nya spel som verkligen utnyttjar dess kapacitet.
Väldigt sömnig presentation med flera år gamla spel som visas upp, alltså, Sony håller oss verkligen på sträckbänken med sina förstapartsstudios. Och priset? Tror jag avstår och fortsätter med min PS5 Standard edition med skivläsare Kunde kanske lockat mer om det släpptes i samband med några nya spel som verkligen utnyttjar dess kapacitet.
Få se om några spel presenteras i nästa State of Play. Det här var ju bara en kortis för att säga att de pillat med en ny konsol. Inte ens ett releasedatum fick vi väl? Eller missade jag det?
Givet köp framöver.
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Få se om några spel presenteras i nästa State of Play. Det här var ju bara en kortis för att säga att de pillat med en ny konsol. Inte ens ett releasedatum fick vi väl? Eller missade jag det?
Jag hoppas det, hade inte väntat mig några spel när jag såg namnet på eventet men är bara trött på att vänta i flera år på nyheter från vissa av deras utvecklare. Det vore klockrent om de hade lite nya spel att åtminstone visa upp i samband med PS5 Pro.
Det känns som att deras pitch just nu är att deras förstapartsspel (i vissa fall PS4-spel från början) flyter på bättre och ser bättre ut än någonsin. Jag har svårt att tro att någon tycker att de förbättringarna som visades upp är värda det priset.
7:e november
Han ser mer och mer ut som Garth
<Uppladdad bildlänk>
Haha, satt precis och tänkte på det under videon.