PS5 Pro-läge! 17.00 har Sony "teknisk uppvisning"

Flakmonkey

Inget jag kommer uppgradera till bara för att, men om jag har någon i bekantskapskretsen som vill ha en begagnad PS5 så kan jag sälja den jag har och köpa en Pro. Och skulle jag köpa nytt så hade jag definitivt tagit en Pro även om den är betydligt dyrare.

Medlem

Jag hade rätt om 2tb ssd men fel om wi-fi 7! Kul!

Skrivet av Nosnos:

Inget jag kommer uppgradera till bara för att, men om jag har någon i bekantskapskretsen som vill ha en begagnad PS5 så kan jag sälja den jag har och köpa en Pro. Och skulle jag köpa nytt så hade jag definitivt tagit en Pro även om den är betydligt dyrare.

PS5:or verkar gå för runt 5000:- på Tradera/Blocket. Kanske lite mer om man slänger med lite tillbehör och nåt spel.

signatur

00:00:02:42

Medlem

För en som inte köpt en av konsolerna än så tror jag att PS5 Pro ligger högre på min önskelista än den vanliga PS5:an. När jag tänker framåt så vet man att det kommer många storitlar, inte minst GTA 6, och med en target på att öka FPS på de flesta spel så tror jag att man kan räkna med väldigt stabil prestanda. Men först ska man ha råd med. Det har jag ju inte haft till en PS5:a hittills, så ska man ändå få råd med det kan man lika gärna sikta lite högre och få bättre bild och prestanda på köpet.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

När kommer ps6?

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

"Vertical Stand sold separately" XD

Medlem
Skrivet av Ellakk:

När kommer ps6?

2027 eller tidigt 2028

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

"Vertical Stand sold separately" XD

Det är rätt otroligt, hahah

Skriv svar