Söker något liknande Fragzone-fredag
Tycker också att FPS är trevligt. Lite mer teknikorienterat så klart men Digital Foundry har även de en veckopod som är intressant!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Förut skulle jag lätt sagt Easy Allies(före detta Gametrailers), tyvärr slutade en del som lyfte gruppen och kvar är bara ett tomt skal av vad dom en gång var. Sen blev det även politiserat av en del tokstollar i gruppen.
Last Stand Media har en del bra grejor.
The more I practice, the luckier I get.
Jag tycker om The Geekenders med Jesse Cox, Dodger och en ny gäst varje vecka. De drev tidigare The Co-Optional Podcast tillsammans med TotalBiscuit medan han levde.
Riktigt trevligt spelsnack att ha på i bakgrunden, nytt avsnitt varje fredag.
Jag tycker om podden Fulkultur väldigt mycket. De pratat visserligen en hel del om film och böcker också men det är bra tugg i länga avsnitt som passar perfekt en lördagsmorgon.
Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Vafalls!
Massa tips, men ingen har tipsat om Virtuellt!
Mer likt än så blir det knappast.
Ungefär som Fragzone Fredag eller Fräcka Fredag var förr.
FZ veteranerna Victor Lejonhufvud och Calle Johansson Sundelius Podd.
Helt OK men halva podden är låst bakom paywall.
Vafalls!
Massa tips, men ingen har tipsat om Virtuellt!
Mer likt än så blir det knappast.
Ungefär som Fragzone Fredag eller Fräcka Fredag var förr.
FZ veteranerna Victor Lejonhufvud och Calle Johansson Sundelius Podd.
Helt OK men halva podden är låst bakom paywall.
Ja, jag var tyvärr tvungen att sluta lyssna - inte för att halva avsnittet är låst bakom en betalvägg, men jag tyckte att det blev för mycket tjat om att det fanns innehåll bakom den där betalväggen.
Ad hoc addendum