Quiz – Kan du mer än Peter om Quake?

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

.: Available in configurations priced at $399, $499 and $999 depending on how much you want to pay :.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Foxmulder:

Mitt resultat: 10/10.

Haha gjorde du om quizet flera gånger och postade bästa resultatet? 17 sekunder är galet.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

signatur

00:00:02:42

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Haha gjorde du om quizet flera gånger och postade bästa resultatet? 17 sekunder är galet.

Japp, varenda quiz dem senaste åren har jag gjort så. Denna fick jag 3/10 på, originellt.
Jag är helt värdelös på dessa spelquiz.

Vi får se när FZ fixar det!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Foxmulder:

Japp, varenda quiz dem senaste åren har jag gjort så. Denna fick jag 3/10 på, originellt.
Jag är helt värdelös på dessa spelquiz.

Vi får se när FZ fixar det!

Varför inte bara posta första resultatet då? Är det så viktigt att posta fullpott när alla ändå ser att det inte var första försöket?

signatur

Testpilot & Twitter

Medlem

Varför inte bara posta första resultatet då? Är det så viktigt att posta fullpott när alla ändå ser att det inte var första försöket?

Har inte reflekterat över detta så mycket, har mest varit en rolig speedrun för mig själv. Baserat på tiden och poäng, så har jag tyckt att det är ganska uppenbart vad som händer.

Framöver kan jag lämna en liten blänkare under mitt inskickade inlägg/resultat, så folk vet.

För jag kommer fortsätta göra detta, tills jag blir ombedd att sluta.

Redigerat: För jag kommer fortsätta göra detta, tills jag blir ombedd att sluta.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Foxmulder:

Har inte reflekterat över detta så mycket, har mest varit en rolig speedrun för mig själv. Baserat på tiden och poäng, så har jag tyckt att det är ganska uppenbart vad som händer.

Framöver kan jag lämna en liten blänkare under mitt inskickade inlägg/resultat, så folk vet.

För jag kommer fortsätta göra detta, tills jag blir ombedd att sluta.

Redigerat: För jag kommer fortsätta göra detta, tills jag blir ombedd att sluta.

Absolut inget fel med vad du gör utan jag var bara fundersam om varför.

En idé för att göra det lite kul om allt handlar om speedrun är att posta det första och sedan bästa resultatet

signatur

Testpilot & Twitter

Medlem

signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Absolut inget fel med vad du gör utan jag var bara fundersam om varför.

En idé för att göra det lite kul om allt handlar om speedrun är att posta det första och sedan bästa resultatet

Ja, varför inte. Väldigt rimligt. Trevlig kväll på dig.

Medlem

signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av Foxmulder:

Ja, varför inte. Väldigt rimligt. Trevlig kväll på dig.

Moget Kanske man ska göra så bara inloggade medlemmar kan se quizet och så fort man tryckt igång det får användaren en stämpel i bakgrunden (koden) som gör att man bara kan köra det en gång även om man stänger webbläsaren mitt i.

signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Testpilot
Medlem
Medlem
Medlem
12
Skriv svar