Quiz – Playstation-konsoler genom tiderna
Perkele. Trodde det skulle gå bättre...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Där ser man, den lilla grå lådan var min första kärleksaffär i konsolvärlden och fastän jag var tjugoett och helt klart en vuxen så kan det ha känts som att jag bar hem en skatt den kvällen. Alla minnen från de första årens fantastiska spelutbud sitter stenhårt i hjärnbarken: BioHazard. Doom. Tomb Raider. Ridge Racer 4. Wipeout 2097. Syphon Filter. Crash Bandicoot och icket att förglömma - Tekken!
War, War never changes...