"Extrem utmaning" om GTA VI ska nå 60 fps på PS5 Pro
GTA6 släpps väl en månad innan nästa konsol iaf så dom kan hova in lite extra pengar på att först sälja alla det till ps5 för att sedan 1 Månad senare släppa en upphottad version till ps6. Exakt som med ps3/ps4
Räknar kallt med det, jag väntar med köp tills ps6 släpps och får förhoppningsvis den bästa versionen då.
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Räknar kallt med det, jag väntar med köp tills ps6 släpps och får förhoppningsvis den bästa versionen då.
I så fall får du vänta på ps7.
Som sagt, hoppas Sony o Microsoft sätter krav vid nextgen att alla spel måste flyta i 60 fps.
De sätter alltid det där kravet, men släpper samma krav dag 1 typ.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
I så fall får du vänta på ps7.
Eller PS6 Pro.
Eller PS6 Pro.
Jag försökte mig på ett dåligt skämt att de släppt GTA 5 till tre olika konsolgenerationer.
Jag försökte mig på ett dåligt skämt att de släppt GTA 5 till tre olika konsolgenerationer.
Hajade Försökte addera dåligt skämt om ps pro.
Man skulle nog helt allvarligt inte bli förvånad om de släppte ännu en GTA 5 next gen edition remaster till nästa playstation också.
Nu är det en ganska stor miss ifrån original artikeln. Richard tror att PS5 Pro inte kommer kunna nå 4k 60fps. FZ artikeln säger bara 60fps, utan specificera upplösning, vilket är missvisande.
Original uttalandet innebär en lägre upplösning för 60fps. Kanske 1080p 60fps, eller 1440p 60fps, eller 1800p fps som sedan blir uppskalat. Sist och viktigast så är detta bara spekulationer från Richard. Han har varken testat Pro, eller GTA VI.
PS5 Pros cpu är ungefär lika begränsande för sig själv som Xbox Series S är för X?
Samtliga konsoler (PS5, PS5P, XSS, XSX) använder åttakärniga Zen 2 processorer. Ingen jättestor skillnad mellan dom. Inte jämfört mot resten av systemen i alla fall.
Hoppas på ett vettigt 40FPS-läge för XSX/PS5/PS5P om inte 60 går att uppnå. 60 är att föredra men inte om det innebär att spelets gator och trottoarer blir för tomma.
Nu är det en ganska stor miss ifrån original artikeln. Richard tror att PS5 Pro inte kommer kunna nå 4k 60fps. FZ artikeln säger bara 60fps, utan specificera upplösning, vilket är missvisande.
Original uttalandet innebär en lägre upplösning för 60fps. Kanske 1080p 60fps, eller 1440p 60fps, eller 1800p fps som sedan blir uppskalat. Sist och viktigast så är detta bara spekulationer från Richard. Han har varken testat Pro, eller GTA VI.
Så 10000kr för 1080p 60fps år 2025? Låter som ett kap.
Så 10000kr för 1080p 60fps år 2025? Låter som ett kap.
Tittar du på steams användarundersökning så ser du att endast 3,93% av PC spelare har en 4k skärm. Så konsol ligger på en stor framkant där.
Ska bli intressant att se specs för PC den dagen GTA 6 släpps på PC.
Rtx 5-serien lär behövas iallafall! 😁
🎮 PlayStation 5 | Xbox Series X
📺 LG C2 55" (2022 EVO)
⚽ Manchester United FC ❤️
wow, ja, de var en rätt kraftig miss måste jag säga.
fan va rockstar tjänar pengar på noobs som spelar på konsol
De tjänar väl även pengar på kunderna på pc? Dessa tuffingar som får vänta år på att spela GTA och som i väntan på det gör som du nu, bajsar ur sig skitkommentarer på internet.😂🤣😂🤣😂
Det är jobbigt att köra bil i GTA 5 på PlayStation 5 versionen. Får ont i ögonen i kvalitet läget. Här måste jag lira i performance läget med 60 frames..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
De tjänar väl även pengar på kunderna på pc? Dessa tuffingar som får vänta år på att spela GTA och som i väntan på det gör som du nu, bajsar ur sig skitkommentarer på internet.😂🤣😂🤣😂
Det är faktiskt tufft att stå emot playstationexklusivitet och vänta på PC-releaser.
Tur man inte behöver bekymra sig över detta