Sätt DITT betyg på Star Wars Outlaws
Jag satte en 3a på betyget men ska tilläggas att jag endast lirat 3 timmar. Bestämde mig för att lira ut God of War: Ragnarök istället för att hoppa mellan de båda. Blir inge bra för storyn att hoppa mellan spel.
Störde mig lite på att man var tvungen att börja om från början i stealth uppdrag då man blev upptäckt...
STAR WARS känslan, spelkontrollen, grafiken o ljudet verkar dock vara bra. Så det ska bli spännande att fortsätta min resa så småningom.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Satan vilken skön spridd på betygen 😅 verkar verkligen vara ett älska eller hata-spel! Avstod röst själv då jag inte provat det än. Lär testa när det dyker upp på gamepass via ea play.
Spridningen kan bero på att folk som inte har spelat det trycker på något för att se resultatet. Inte alla som ser Avstå knappen. Ett alternativ i Pollen med ”Har inte spelat” är klokt att ha.
Satan vilken skön spridd på betygen 😅 verkar verkligen vara ett älska eller hata-spel! Avstod röst själv då jag inte provat det än. Lär testa när det dyker upp på gamepass via ea play.
Varför skulle det dyka upp på EA play när det är ett Ubisoft-spel?🙄 Sen tenderar deras spel att röstas ned av folk som inte ens spelat spelen bara för de inte gillar Ubisoft🤷🏼♂️
Tycker det är kul! Har slutet kvar nu men än så länge ligger det och balanserar mellan en 3a & 4a!
Har haft ofantligt roligt i spelet än så länge! Jag själv va ju extremt orolig för att spelet skulle kännas som Generic Ubisoft spel! Men vart positivt förvånad och har som sagt haft jävligt kul!
För egen del så lägger jag det på en 4a.. men det har mycket att göra med att det är just star Wars vi snackar om här, annars skulle jag nog säga en 3a! (Har mycket att göra med att jag älskar star wars universitetet!)
Totalt meningslöst, 90% som röstar har inte ens spelat spelet.
Kan hålla med dig! Som vanligt spelar inte folk spel, folk kollar streamers och youtube sen bildar dom ett uppfattning runt det! Extremt tragiskt är vad det är.
Totalt meningslöst, 90% som röstar har inte ens spelat spelet.
Hur vet du detta?
Ger det 3 av 5. Spelet är väldigt ojämnt på precis alla plan. Har genom åren gillat Ubisoft, men sedan AC Valhalla har dom inte lyckats släppa något riktigt bra. Känns som dom har för många spretiga projekt och klarar inte av att göra någonting riktigt ordentligt.
Känns lite som Watch Dogs, grafiskt såg det så djupt och ut och vid release var det helt platt, samma med star wars, ser ut som de släpptes 2016 eller nåt.
gameplay är helt ok och karaktärerna är inte dåliga men inget man kommer minnas om 6 månader..
3. Jag står fast vid det.
Hur vet du detta?
Rösterna når inte de siffror han vill, så han blev arg och kallade alltihop för en lögn.
I drank what?
Kört typ en 30 timmar så här långt.
Väldigt stabilt och bra spel. Ett av de bättre star wars spelen, Främst för att man *äntligen* slipper spela någon jedi, utan kan fokusera på det sta wars faktiskt har going for it...Världen för alla vanliga dödliga invånare i den.
Som nämnts tidigare erbjuder det inte något nytt utan håller sig klockrent inom vad man förväntar sig av Ubisoft...Ett stabilt bra spel, men inget som revolutionerar marknaden what so ever.
Klarat spelet och gjort en del sidogrejer men inte allt, hade kul med spelet men det är inte fantastiskt, röstade på en 3a, tycker 4a hade varit för generöst men samtidigt nosar 3an snarare uppåt än nedåt. Mysigt spel som är lite ojämnt både i svårighetsgrad, pacing o dyl. Lite tekniskt strul men inga allvarliga grejer.
3/5 efter ca 20-25h. Kommer antagligen inte köra klart det dock, avslutar sällan spel som inte får mig att fastna ordentligt nu för tiden. Något många klagar på är checkpointsen har jag läst, tvärtom har jag uppskattat det istället då spelet inte är direkt utmanande. Summa summarum, mellanmjölk.
Hur vet du detta?
Han vet för att det stämmer. Jag röstar t ex alltid även om jag inte har något öht att göra med ämnet, jag kommer aldrig spela det där, men det verkar top notch så jag röstade på det valet.
Folk kommer ju klicka där oavsett, det är en knapp liksom.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Han vet för att det stämmer. Jag röstar t ex alltid även om jag inte har något öht att göra med ämnet, jag kommer aldrig spela det där, men det verkar top notch så jag röstade på det valet.
Folk kommer ju klicka där oavsett, det är en knapp liksom.
varför röstar du när du inte har en aning? Känns spontant ganska oansvarigt? Jag har inte spelat spelet, dvs inte bilda mig en egen ärlig uppfattning av spelet och röstar därför inte.
Trycka på knappar för att jag inte kan kontrollera mig själv slutade jag med innan jag var ur tonåren.
Jag har väl spelat ca 10h, precis börjat utföra lite uppdrag på Kijimi åt Ashiga klanen och oavsett dem just nu lite oförlåtande stealthmomenten så har jag ändå lyckats kalibrera om mitt spelande från ”övriga” open-world spel till en lugnare spelstil för dem uppdrag som kräver det och när man följer spelets ”mall” så blir det lite nerv och även om jag kan tycka att det borde tillåtas en mer varierad spelstil så kan jag ändå uppskatta hur spelstilen passar Kays roll i det hela.
Sen går det inte blunda för arbetet Massive lagt ner på detaljer, ljud och övergripande ”förpackning”. Så även om jag har långt kvar att spela & upptäcka så är det en stabil 4:a just nu - detta trots att spelet egentligen inte erbjuder något nytt, men mer baserat på hur väl alla delar hänger ihop. Sen skulle spelet må bra av lite puts sett till animationer, speciellt i övergångar när man klättrar osv - kika gärna lite på ND’s spel
varför röstar du när du inte har en aning? Känns spontant ganska oansvarigt?
Med det resonemanget bör vi avskaffa demokratin.
I drank what?
3/5 från mig, det finns saker som de borde ha gjort bättre speciellt med tanke på att det är ett Ubisoft spel.
De som gör Assassins Creed borde kunna detta med stealth och förstå att man måste kunna gömma liken av fienderna, sedan att du bara har ett vapen och att du inte kan ta med dig andra som du hittar är irriterande samt att du av någon anledning har cooldown på stun funktionen på blastern.
Satan vilken skön spridd på betygen 😅 verkar verkligen vara ett älska eller hata-spel! Avstod röst själv då jag inte provat det än. Lär testa när det dyker upp på gamepass eller liknande.
Det finns på Ubisoft+ En månad kostar 189 kr tror jag.
Om jag säger så här, jag vill hela tiden spela mera.
I nuvarande skick ger jag betyget 3++/5, når inte riktigt upp till en 4 pga buggar och för att jag irriterar mig på deras save system, inne i missions kan du inte spara manuellt utan det är förutbestämda save-points som gäller, utanför missions kan du spara manuellt var som helst.
Jag har längtat länge på ett Star Wars spel där du inte behöver spela som jedi eller rebell, Star Wars universum är så mycket mer, och äntligen har jag nu fått vad jag vill ha. Efter 25 timmar har jag precis tagit mig vidare från första planeten (eller andra planeten, efter den inledande tutorialen som utspelar sig på en annan planet) och det är väl lite längre tid än de flesta, men det har att göra med min spelstil som är att utforska mycket och blanda huvuduppdrag och sidouppdrag, och då har jag ändå mycket kvar att göra på denna första planet så blir att återvända dit senare.
Massive har gjort ett väldigt bra jobb med att fånga Star Wars känslan. Miljöerna är väldigt välgjorda och detaljerade, det går inte missa att det här är Star Wars, och uppdragen är välgjorda och ganska varierande, även sidouppdrag vilka sträcker sig från stora som är sin egen liten mini story till små enkla åk dit och hämta det.
Så ja, jag är nöjd med spelet. Det är inte revolutionerande och gör inte direkt nått nytt, men vad det gör gör det bra och att det är Star Wars förstärker det hela för mig.
Ser ut som ett 2/5 spel. Tror Massive fick det svårt att hinna polera spelet så nära inpå Avatar. Får lite GRIN-vibbar att de tog på sig för mycket och i värsta fall leder det nu till en massa uppsägningar eller konkurs.
Hade för övrigt föredragit alternativa valmöjligheter för omröstningen. Typ "Inte spelat än", "Tänker inte spela".