Astro Bot "väldigt, väldigt viktig" för Playstation
Jag köpte ett PS5 med Astro Bot för några dagar sen, helt lyrisk som gammal plattformsräv, fyller snart 53 och älskar spelet. Hoppas på fler liknande, det är så oerhört välgjort och coolt och nytänkande.
Har aldrig varit sugen på GTA, FPS-spel etc och därför bromsat mitt inköp av PS5, nu gick det inte längre.
Om du vill ha mer av samma vara och ännu inte spelat Astro Bot Rescue mission, så är det bara ett billigt begagnat PSVR1 du behöver. Kanske om möjligt en ännu bättre spelupplevelse.
Ska absolut köpa spelet när priset droppat. Känner inte att jag vill lägga ut 750 spänn på ett plattformsspel dock. Sånt låter jag massiva mastodont spel som Assassin's Creed, Grand Theft Autø och God øf War göra för plånboken..
Samma här, såg att spelet tar ca 12 timmar att spela igenom och kostar just nu 769:- på PSN, det är 64kr i timmen.
-:Observe the masses and do the opposite:-
Grattis! Hur hittar du alla troféer? Vissa här väl ingen beskrivning?
När jag väl hade räddat alla Astro Bots, klarat alla världar och tagit mig igenom allt jag kunde hitta på egen hand, så använde jag en trophy guide! Kändes okej när jag inte längre kunde bli "spoilad". ^^
Samma här, såg att spelet tar ca 12 timmar att spela igenom och kostar just nu 769:- på PSN, det är 64kr i timmen.
Tog mig ungefär 25 timmar att göra allting, dvs 100% completion. Det tycker jag var alldeles lagom!
När jag väl hade räddat alla Astro Bots, klarat alla världar och tagit mig igenom allt jag kunde hitta på egen hand, så använde jag en trophy guide! Kändes okej när jag inte längre kunde bli "spoilad". ^^
Det låter helt rimligt!👍
Jag köpte ett PS5 med Astro Bot för några dagar sen, helt lyrisk som gammal plattformsräv, fyller snart 53 och älskar spelet. Hoppas på fler liknande, det är så oerhört välgjort och coolt och nytänkande.
Har aldrig varit sugen på GTA, FPS-spel etc och därför bromsat mitt inköp av PS5, nu gick det inte längre.
Har du spanat in/provat Sackboy: A Big Adventure?
Ännu en dag i paradiset.