Lollipop Chainsaw Repop

Lollipop Chainsaw Repop

Tydligen ska Lollipop Chainsaw Repop ha släppt på PlayStation Store, men visar sig inte existera här. Jag vet att jag såg den på förbokningslistan sen några veckor tillbaka, men du får ingen träff alls när du söker efter det. Har snappat upp från andra länder här i Europa att de har sett spelet tillgängligt för bokning,men försvunnit helt.
Detta blir konstigt om det skulle ha med Suda och hans studio Grasshopper att göra, när han nyligen var på Gamescom och visade upp spelet.
Får mig att undra vad i helskotta Sony håller på med?

Medlem

Det verkar saknas på ps store i de flesta europeiska länderna för tillfället. Det finns tillgängligt på steam så frågan är varför.

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro

Medlem

Det är inte första gången något konstigt händer på europeiska Playstation Store, jag gissar på att det fixas till nästa vecka.

Medlem

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Finns släppt på Nintendo Eshop i alla fall!

En vecka har gått nu sen releasen och jag hittar fortfarande inte spelet på ps store. Hittar inga rapporter om varför spelet inte finns,eller om det är försenat. Men mycket artiklar som säger klart och tydligt att det skulle släppas den 12:e september.
Tanken att någon har förbokat spelet och det går upp i rök gör mig väldigt obekväm, och svårt att lita på den digitala marknaden om sånt här kan ske.

1
Skriv svar