Säsong 2 av The Last of Us släpps sannolikt första halvåret 2025

Robot
Säsong 2 av The Last of Us släpps sannolikt första halvåret 2025

Vill pricka tv-priset Emmy Awards.

#the-last-of-us

Medlem

Det ser jag fram emot.

signatur

Jätteintressant information.

Redaktör
Skrivet av Metroid:

Det ser jag fram emot.

Samma här. Gillade första säsongen.

signatur
Medlem

Håller på spelar 1:an på PC just nu. Har redan sett serien

Medlem

Gillade serien. Ska ge spelet en chans till på dator, ps3 versionen var lite tråkig att spela 2020 så gav upp mitt i.

Medlem

Kan man hoppas på en pc release av 2an innan dess tro?

Medlem

Gissar att slutet på säsong två och början på säsong 3 kommer få en del att bli ledsna.

Skrivet av Sillgam:

Kan man hoppas på en pc release av 2an innan dess tro?

Sony kanske låter publiken måsta köpa ps5/ pro i stället. 😜

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag kunde inte titta på den. Det här med att skaka kameran i alla situationer gör mig galen. De kunde inte ens hålla kameran stilla när de steker pannkakor i köket innan utbrottet i första avsnittet.

Tror till och med att de filmar utan skak och lägger till det i post för att det skall se ”verkligt” ut. Jag köper det i (vissa) action/strider som slaget utanför Minas Tirith, men även där används det sparsamt.

Medlem

Tar för lång tid.

Medlem

Hade glömt av att serien existerade. Tar verkligen för lång tid mellan säsonger på serier numera…

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Hade glömt av att serien existerade. Tar verkligen för lång tid mellan säsonger på serier numera…

Tror att bingande gör att många tappat tålamodet överlag, även om vissa serier släpper avsnitt veckovis (så som just The Last of Us).

En serie släpps, folk ser klart säsongen över en helg och släpper den och går vidare med sina liv eller vidare till nästa

Twin Peaks: The Return levde jag med under flera månder, vilket gjorde att den stannade hos mig inte endast mellan varje avsnitt utan även efteråt då jag spenderat så mycket tid med serien även när jag inte tittade på den. Samma sak med The Last of Us… och med det har väntan på en andra säsong inte känts orimlig.

Med det sagt… två år mellan säsongen känns inte speciellt optimalt, då det enorma momentum som kommer med framgångarna hinner avta typ helt.

Känns som att de kommer få lägga mycket kraft på att bygga upp hypen igen när det är dags.

Medlem

Kommer sitta bänkad när första avsnittet släpps.
Har sällan höga förväntningar på serier så hoppas verkligen det blir bra.

signatur

These are dark times there's no denying. The world has perhaps faced no greater threat than it does today. But I say this to our citizenry. We ever your servants, will continue to defend your liberty and repel the forces that seek to take it from you. Your ministry, remains, strong.

Medlem
Skrivet av Legerdemain:

Tror att bingande gör att många tappat tålamodet överlag, även om vissa serier släpper avsnitt veckovis (så som just The Last of Us).

En serie släpps, folk ser klart säsongen över en helg och släpper den och går vidare med sina liv eller vidare till nästa

Twin Peaks: The Return levde jag med under flera månder, vilket gjorde att den stannade hos mig inte endast mellan varje avsnitt utan även efteråt då jag spenderat så mycket tid med serien även när jag inte tittade på den. Samma sak med The Last of Us… och med det har väntan på en andra säsong inte känts orimlig.

Med det sagt… två år mellan säsongen känns inte speciellt optimalt, då det enorma momentum som kommer med framgångarna hinner avta typ helt.

Känns som att de kommer få lägga mycket kraft på att bygga upp hypen igen när det är dags.

Jo denna såg jag ju just ett avsnitt per vecka också.
Tänk mer The Sopranos när det gick på HBO aom gjorde 9 säsonger mellan 1999-2007 trots iaf minst en rätt stor strejk som jag minns det.
Man committade från networken mycket tidigare till att satsa på en serie tror jag också, så de kunde spela in direkt inte vänta på post prod., marknadsföringsgänget, tittarsiffrorna, analysera, sen förhandla och ev påbörja en ny inspelning, om inte tom manuset behöver skrivas om pga analysen tidigare…

1
Skriv svar