Frostpunk 2
Det största hotet kommer inte längre utifrån i misärsimulatorn.
#11-bit-studios, #frostpunk, #frostpunk-2
Riktigt bra recension. Jag uppskattade hur du beskrev den avsaknaden av känslor, som sakta kröp fram. Där enheten, som mänskligheten är, tar över från individerna.
Jag har inte spelat ettan, men skall verkligen testa detta. Grafiken påminner mig lite om det råa Disco Elysium.
Spela ettan också!
Tack för recension! Bör man ha spelat igenom 1an innan?
Det är inte helt nödvändigt, men tvåan bygger absolut vidare på första spelet på olika sätt.
Känns som att det hade varit bättre att bara fånga spelljudet och inte allt ljud från ditt musklickande
Det var tanken. Mikrofonen var avstängd, men tydligen fick programmet för sig att det skulle ändra ljudkälla och ta upp ljud genom den sopiga mikrofonen i monitorn?
Day one till Game Pass!
Dag 1 (deluxe edition) eller dag 3? Tycker inte vi ska kalla det dag 1 om spelet släpps 3 dagar tidigare.
Ser riktigt bra ut! Bra recension. Är musiken konstant så här dramatisk? Känns som att det snabbt borde bli tröttsamt isåfall
Musiken är ofta ganska ödesmättad. Jag varvade med lite egenvald ambient ibland.
Mycket bra recension! Fint flyt i texten. Bra bilder, Tack
Riktigt bra recension. Jag uppskattade hur du beskrev den avsaknaden av känslor, som sakta kröp fram. Där enheten, som mänskligheten är, tar över från individerna.
Jag har inte spelat ettan, men skall verkligen testa detta. Grafiken påminner mig lite om det råa Disco Elysium.
Riktigt bra skriven. Tack!
Blir att nöta till helgen. Börjar bli lite kyligt, passar lite på något sätt.
Mycket bra skriven recension. Ser fram emot att spela spelet!
Tack, hörni!
För den som vill värma upp med ettan innan så är det Steamrea på det nu till den 21:a.
Bara 2,99 euro eller 10,65 euro med alla DLC!
Härligt!
Då blir det köra alla DLC!
Ser ut som kommer bli en härlig höst/vinter..
Att förbannande solen ska vara framme med sina 18c!
Någon vet om det spelar roll vilken ordning man spelar dlc?
För den som vill värma upp med ettan innan så är det Steamrea på det nu till den 21:a.
Bara 2,99 euro eller 10,65 euro med alla DLC!
Jädra prisvärt.
Detta borde vara spel som jag gillar men testade ettan några timmar men fastnade inte riktigt för det. Kanske skulle gett det lite mer tid. Eftersom tvåan ligger på gamepass så kommer jag nog testa det också. Man blir lite sugen utefter recensionen!
En glad kalmarit boende på Gotland!