GTFO Diorama Game

Medlem
GTFO Diorama Game

https://www.youtube.com/watch?v=efynKEu8zDs&t=11s

GTFO Diorama – Mitt senaste projekt!
Efter månader av arbete med detaljer och ljussättning är jag stolt över att äntligen visa upp mitt fanmade GTFO-diorama! Inspirerat av atmosfären i spelet och de intensiva scenerna i GTFO. Stort tack till alla som hjälpte mig längs vägen! Hoppas att ni gillar det lika mycket som jag njöt av att skapa det! 🎮💡

https://www.instagram.com/p/C_x_xzpM2j6/?img_index=1

Tagga gärna någon som också skulle uppskatta detta eller som är ett fan av GTFO!

#GTFOTheGame #Diorama #FanArt #MiniatureArt #LED #DIY

Medlem

Hur lång tid tog det där att skapa egentligen! Ser riktigt snyggt ut!

Medlem
GTFO diorama

Tack så jättemycket, det tog ungefär 5 mån . Har du kollat in video klippet.Bild spel 👍😊

Medlem

Kollade in det nu, kollade först bara bilderna du länka till. Men ser riktigt bra ut. Hade varit kul att ser figurerna eller dioramat i mer "naturligt" ljus också, målar själv också så de hade varit kul att se hur dioramat ser ut på egen hand kontra perfekt ljussättning och LED lampor, hade varit som att se lite bakom kulisserna
Sen förvånas jag över hur du kunde designa figurerna i Hero Forge, försökt leka runt med det ibland men ser aldrig bra ut, ofta blir det bara onaturligt och konstigt ut.

Medlem

Vad är GTFO? Förstår inte vad du har gjort riktigt. Har du skapat en scen med handgjorda, fysiska figurer? Dvs ett diorama, likt ett dockhus eller liknande?
Försöker inte se ned på dig, är endast uppriktigt nyfiken över vad du faktiskt har gjort och vad som menas.

Medlem
GTFO diorama
Skrivet av Atilaa:

Kollade in det nu, kollade först bara bilderna du länka till. Men ser riktigt bra ut. Hade varit kul att ser figurerna eller dioramat i mer "naturligt" ljus också, målar själv också så de hade varit kul att se hur dioramat ser ut på egen hand kontra perfekt ljussättning och LED lampor, hade varit som att se lite bakom kulisserna
Sen förvånas jag över hur du kunde designa figurerna i Hero Forge, försökt leka runt med det ibland men ser aldrig bra ut, ofta blir det bara onaturligt och konstigt ut.

Är inte så duktig på att lägga in bilder just här ? Har du Instagram ?

Medlem
GTFO diorama!
Skrivet av Dreijer:

Vad är GTFO? Förstår inte vad du har gjort riktigt. Har du skapat en scen med handgjorda, fysiska figurer? Dvs ett diorama, likt ett dockhus eller liknande?
Försöker inte se ned på dig, är endast uppriktigt nyfiken över vad du faktiskt har gjort och vad som menas.

Jag har återskapat en scen från spelet GTFO, och för dem som har spelat det kommer dioramat att kännas igen direkt. Jag valde scenen där de fyra spelarna åker ner i hissen, rakt ner i underjorden – en ikonisk del av spelet. Detta är ett miniatyrbygge där jag har försökt fånga detaljerna så noggrant som möjligt.

Studion bakom spelet, 10 Chambers, har faktiskt sett det och blev riktigt imponerade över resultatet! Och nu finns dioramat hos dem i studion.😊

Medlem
Skrivet av Effots:

Jag har återskapat en scen från spelet GTFO, och för dem som har spelat det kommer dioramat att kännas igen direkt. Jag valde scenen där de fyra spelarna åker ner i hissen, rakt ner i underjorden – en ikonisk del av spelet. Detta är ett miniatyrbygge där jag har försökt fånga detaljerna så noggrant som möjligt.

Studion bakom spelet, 10 Chambers, har faktiskt sett det och blev riktigt imponerade över resultatet! Och nu finns dioramat hos dem i studion.😊

Nu förstår jag mycket bättre! Det ser verkligen enastående ut. Vilket hantverk!

Medlem
Skrivet av Effots:

Är inte så duktig på att lägga in bilder just här ? Har du Instagram ?

Glömde svara, men ja det har jag, en som jag använde en gång 2016 för att vinna en tävling. Tittar till den typ en gång per år...

Sen när det gäller att lägga upp bilder, om du klickar på iconen bredvid den som infogar bilder via länkar så får man ett alternativ att ladda upp en bild, det borde gör så att man kan lägga upp från sin egen dator

Sen en annan grej jag tänkte på, hur orkar man hålla fokus på samma diorama? Har försökt i omgångar att utöka min Blood Ravens armé men det är en lång process alltså, samma hobbyprojekt för länge tar bort glädjen, även om det är något jag vill göra klart.

1
Skriv svar