Beyond Shadowgate är här!

Medlem
Beyond Shadowgate är här!

Äntligen har det släppts på Steam och GoG. Några fler som var med och Kickstartade? Är ni nöjda med färdiga spelet? Jag har precis börjat spela men jag älskar det redan. Det var värt ett och ett halvt års väntan.

Medlem

Men va säger du... jag har precis köpt nes-versionen till min samling för jag älskade det som unge. Nu blir det att köpa detta spel ju!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Jävligt sugen...

Nesverren har en av de snyggaste spelboxarna med.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

180+ sätt att dö på… känns som om det finnas massor att utforska och jag som tyckte det var omöjligt som liten till NESen men snabbt in på wishlisten på steam kanske kommer sitta som handen i handsken i vintermörkret och kylan.

Medlem

Varje gång Shadowgate nämns måste jag skamligt länka till min remix av "låten". Älskar själv originalet och ser fram emot detta. Tack och förlåt ❤

Lyssna på Dark Shadows av DED-209 på #SoundCloud
https://on.soundcloud.com/BEyqm

Medlem
Skrivet av Ro-Jaws:

Varje gång Shadowgate nämns måste jag skamligt länka till min remix av "låten". Älskar själv originalet och ser fram emot detta. Tack och förlåt ❤

Lyssna på Dark Shadows av DED-209 på #SoundCloud
https://on.soundcloud.com/BEyqm

Haha, jag får också låten i huvudet!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Redaktör
Ponny

Jag var på riktigt rädd för Shadowgate när jag var liten. Tyckte spelet var skitläskigt, mycket på grund av musiken samt stressfacklan som ville slockna hela tiden.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag var på riktigt rädd för Shadowgate när jag var liten. Tyckte spelet var skitläskigt, mycket på grund av musiken samt stressfacklan som ville slockna hela tiden.

Haha kan relatera!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Skribent

Gillade remaken av Shadowgate som släpptes för några år sedan. Ska ta och titta lite mer på detta också. Sen finns det väl något Shadowgate på VR också tror jag?

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser trevligt ut!

1
Skriv svar