Playstation-show vid midnatt – med över 20 spel!

Robot
Playstation-show vid midnatt – med över 20 spel!
Medlem

Concord 2?

Jag hoppas på några "nya" skräckspel, dino crisis kanske?

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av magma:

Concord 2?

Jag hoppas på några nya skräckspel, dino crisis kanske?

Jag dör 😂

Medlem

Hoppas på remake av samtliga Ratchet and Clank som bara går att spela på ps2 och 3. Och också remake på tre första Sly-spelen.

Måste passa på fråga er FZ. Kommer ni att ha någon live-sändning denna vecka, när det är Tokyo game show?

Medlem

Hoppas på Spider-Man 2-DLC (story) och Ghost of Tshusima 2. Samt mer om Death Stranding 2: On the Beach! Och ska bli spännande att se vad de har att erbjuda för PSVR2!

Medlem

Tänder ett litet värmeljus av hopp för att de visar något av värde, hoppas det inte släcks under showen...

Medlem

Är det inte dags för en remake på en remake snart?

signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av majsalle:

Är det inte dags för en remake på en remake snart?

På REsident evil? 😍

Medlem

Dom kommer definitivt presentera gratis dlc till Astro Bot som landar redan denna vecka.

Medlem

Drömmen och överraskningen jag än väntar på.

Trilogy remake av Uncharted 1, 2 och 3 baserat på 4an.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Drömmen och överraskningen jag än väntar på.

Trilogy remake av Uncharted 1, 2 och 3 baserat på 4an.

Oh, ja, det vore fantastiskt! Grymma spel som förtjänar att återupptäckas!

Medlem

Rykte: nytt Batman-spel utannonseras imorgon!

Medlem

Hade verkligen velat ha en uppföljare till Days Gone.

signatur
Testpilot
Skrivet av Gertzy:

<Uppladdad bildlänk>

Rykte: nytt Batman-spel utannonseras imorgon!

Det vore häftigt, och fan på tiden. Vore kul att få se lite mer Wolverine också. Nytt Ratchet eller Crash "borde" det vara dags för.

Så i den här eran av remakes så rullar väl Sony ut en eller två sådana också. Säljer en remake bra kan det ju vara värt att investera en slant för att göra ett nytt spel i serien.

Medlem

En ny Tony Hawk remaster , typ underground 1+2 hade varit drömmen 🤩

Medlem

Hälften remasters och resten live-service spel

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Med risk för att blivit tjatig men nu vill jag se Ghost of Tsushima 2.

Medlem

Det har varit väldigt tyst om Wolverine länge nu. Jag önskar mig ett DLC till Spider-Man 2 som introducerar honom. DLC till jul och Wolverine till sommaren.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Ett eller ett par nya japanska spel kan nog visas upp då TGS börjar senare i veckan.

Resident Evil brukar ofta visas denna tid på året för att sedan släppas första halvan året efter.

Medlem

Ett nytt RE som går tillbaka till rötterna vore galet.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Redaktör
Ponny
Skrivet av mh76:

Hoppas på remake av samtliga Ratchet and Clank som bara går att spela på ps2 och 3. Och också remake på tre första Sly-spelen.

Måste passa på fråga er FZ. Kommer ni att ha någon live-sändning denna vecka, när det är Tokyo game show?

Ingen sån sändning, nej. Men gillar idén! Live-sändningar är life!

Stöder för övrigt tjusiga remakes av Ratchet-spelen. Tänk i samma stil som Rift Apart?
Och varför inte ett NYTT Sly? Man kan drömma. Men jag hoppas Sony insett att det här med plattformsäventyr är en bra grej, efter Astro Bot.

signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Alltså, jag är inte emot remakes/remasters om de är relevanta. Tänk... Ico?

Drömmer för övrigt febriga drömmar om Uncharted 5. Äventyrsspel är toppen.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ge oss Resident Evil Code Veronica remaken och Dino Crisis!! Vore pepp på mer Death Stranding 2 också. Ett nytt Arkham Batman vore grymt

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Gnällkuk

100% Legit!

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hoppas de visar upp några potentiella bra spel. Vilka det är skiter jag i.

Medlem

Nytt Singleplayer-spel som inte är del *** i någon serie? Storydrivet, förstås.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Skribent

Nytt Sly, remaster av Killzone 2, Ghost of Tsushima 2, nytt Infamous, Spiderman 2 dlc, Marvels Wolverine - listan på vad man vill se kan göras otroligt lång, men om sannolikheten att något av det dyker upp är nog inte så stor tyvärr..

Att Rocksteady pysslar med en mer traditionell uppföljare i Arkham-serien känns som en lågoddsare, det mesta finns ju redan på plats - bara att bygga vidare. Men med tanke på hur irrationella WB Games varit ska man nog inte hoppas på för mycket.

Medlem

Bloodborn Kart kommer bli lit!

Flakmonkey

Något nytt skulle vara kul förstås, men det kan ju inte bara bli nya IPs så skulle jag få önska en uppföljare och en remake så hade det varit ett nytt Killzone som uppföljare och remake skulle jag gärna vilja se en rejäl modernisering av Jak & Daxter.

Inaktiv

PSVR2.
Var inte det en död plattform och övergiven av Sony enligt vissa förståsigpåare. Men men, state of play se där 🤣

123
Skriv svar