Dags igen – det är spelhelg!

Robot
Dags igen – det är spelhelg!

Hur ser dina helgspelplaner ut?

#spelhelg

Medlem

Blir till att fortsätta i Dragon Quest XI!

Medlem

Space Marine 2! Köttigt!

Medlem

Springa runt och trolla fram saker i Zelda: E-c-c-c-c-c-c-choes of Wisdom !
Men skulle väl tro att man dra några rundor i Space Marine 2 också bara för att sprida ut grindet...

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

NHL 25 baby!!!😎

Ambassadör
Xbox

Blir en blandning av Space Marine 2, The Case of the Golden Idol och Age of Mythology: Retold.

signatur

Jump in.

Medlem

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
Persona 4

Medlem

Reder ut stålproduktionen i senaste Satisfactory-sparfilen.

Medlem

Hoppas på Deadlock på söndag om jag överlever Lidingöloppet imorgon

Medlem
Tomhet…

…infinner sig då jag klarat av MSQ i FFXIV Dawntrail. Trött på samma gamla grind varje eviga expansion. Hade sett fram emot early access på Throne and Liberty men det blev ju inget för oss i Sverige så får vänta till släppet 1 oktober.

Kanske kan det bli en speltorr helg om jag inte kommer på något kul att lira.

Medlem

Här blir det deadlock 😊

Medlem

Darkest of Days, tungt singleplayer fps från 2009.

Medlem

Blandning av Shadow of the Erdtree och SW Battlefront 2.

Medlem

Efter att ha varvat Astro Bot 100% försöker jag dämpa mitt sug efter mer genom att spela igenom Astro's Playroom igen i korta sessioner

Medlem
KoP
Medlem
Avstängd

Days gone blir det iaf, sen nått VR spel 😄

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fortsätter och upptäcka de fantastiska spelen i Ufo 50.
Det är helt briljant än så länge.

It's not a lake, it's an ocean

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Smite 2 och Deadlock, tror denna kombo blir på repeat i många år framöver. Dock kom jag på att jag spelade klart Metaphor: ReFantazio-demot i dag också.

Medlem

Spelat drygt halva Plucky Squire, roligt vissa delar men har problem att motivera mig att spela vidare. Tagit hem TLOU Part 1 som blev tillgängligt på ps plus extra. Lär finnas på konsolen en tid framöver.
Och Gran Turismo 7.

Medlem
Medlem

Påbörjat en ny NG+ till Starfield inför expansionen på måndag. Även påbörjat en ny genomspelning av cyberpunk 2077 och gråter inombords om hur stelt kontroller etc Starfield känns i jämförelse då båda spelas i first person. Märks tydligt när man spelar dem samtidigt.

Har även nya DLCt till Warhammer 40K: Rogue Trader att köra som släppts i dagarna. Men väntar kanske med det då owlcat alltid kör ut några hotfixes efter varje release. Redan kommit en

Demot av Metaphor Refantazio, System Shock och Shin Megami Tensei V: Vengeance kommer min helg bestå av.
Kanske även mer Star Wars: Outlaws.

Medlem
Medlem

Fick tag på Judgment och Lost Judgment för strax under 300kr så det blir Judgment i helgen!

Medlem

Det blir Stranded alien dawn

Medlem

Dottern övertalade mig till slut att prova Honkai: Star Rail som hon älskar.

Och för ett "gratisspel" är det inte alls dumt. Inga jobbiga paywalls hittils och ett förvånansvärt genomarbetat spel för att vara just ett "gratisspel".

Jag har faktiskt riktigt kul... men det erkänner jag aldrig för dottern

Medlem

Köpte Hogwarts Legacy till PlayStation 5 ii förrgår på rea. Riktigt mysigt spel är det. Har inte sett filmerna men funderar på att göra det nu när man kommit in i den här magiska världen.. Så det lär finnas mycket att se i filmerna som flyter ihop med spelet..???...

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

12
Skriv svar