Death Stranding 2-datumet är satt – men avslöjas först 2025

Robot
Death Stranding 2-datumet är satt – men avslöjas först 2025
Medlem
Medlem

Jag kan vänta.

Det första spelet var helt OK. Spelet hade många sköna karaktärer, humor och en intressant värld. Sen var spelet sanslöst snyggt med. 4 av 5 helt klart. Det som drar ner lite är att jag personligen är lite trött på open world och att det var vääääldigt mycket e-mails.

Jag hoppas 2:an bjuder på mer av samma fast med någon twist och omväxling. Någonstans har Jag misstankar om att 2:an inte kommer bli lika bra som det första spelet… men jag kan ha fel. Hoppas det.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Mer tid att spela första spelet på ps5!

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jag hoppas 2:an bjuder på mer av samma fast med någon twist och omväxling. Någonstans har Jag misstankar om att 2:an inte kommer bli lika bra som det första spelet… men jag kan ha fel. Hoppas det.

Sammanfattar ganska bra hur jag önskar att uppföljaren blir också; mer av samma fast med någon twist.
Känns som det alltid är svårt att toppa det första spelet i ett nytt ip med uppföljaren. Det blir ju inte riktigt samma grej när man redan introducerats till alla mekaniker en gång och allt bygger på samma grund. Men å andra sidan, hur ofta har Kojima gjort en besviken?

Jag tror på GOTY 2025😜❤️.

1
Skriv svar