Diablo IV: Vessel of Hatred får en live action-trailer
Pepp! Tyckte storyn var det bästa i D4 så ska bli jävligt kul att fortsätta. Förbokat och redo!
Samma här. Har inte precis ”fallit” för D4 men storyn tycker jag var oväntat bra för ett Diablo-spel och ser fram mot fortsättningen.
Ser fram emot release. Info om pre-load och lanseringstid finns här; https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/24140359/what-you-nee...
Inga gamla karaktärer kommer vara maxade längre. "*Note that any characters which are Level 51 and above will be set to Level 50 at the start of this update." Den nya maxnivån är 60 och 300 paragon levels. Den sista biten på paragon kommer ta mycket längre tid att levla, men också ge mindre power än i tidigare levels eftersom antalet bräden är begränsat till 5.
Det var då ett underligt val av musik, och kass cover i största allmänhet.
Jag tycker faktiskt att musiken var rätt passande, särskilt med tanke på låttexten. Den speglar temat ganska bra, även om det kan vara en smaksak när det gäller själva tolkningen.
Ser fram emot Vessel of Hatred. Storyn + hack'n slash good stuff!
Så märkligt (eller kanske inte?) med låtvalet både i den här trailern likväl som den Diavlo IV | Vessel of Hatred | Gameplay Launch Trailer de släppte för en vecka sedan. Jag vill inte ha poplåtar i diablo/blizzard trailers utan jag vill ha deras egna musik från spelet. Men gissningsvis är det för det tilltalar kidsen idag med sån musik till spel som Fortnight, PUBG å liknande.
Känns inte som Diablo.
Vad tusan tänkte dom med en sådant kasst val av musik?
Känns inte som Diablo.
Vad tusan tänkte dom med en sådant kasst val av musik?
Hehe jo, ganska stor skillnad från Tristram-gitarren i ettan.
Jag tycker faktiskt att musiken var rätt passande, särskilt med tanke på låttexten. Den speglar temat ganska bra, även om det kan vara en smaksak när det gäller själva tolkningen.
Ja men versionen de valde var ju inte direkt en höjdare i mina öron, särskilt inte jämfört med känslan som finns i originalet av The Who eller covern av Limp Bizkit. Tycker själv inte den passar alls för Diablo, sättet trailern är gjord på, och de olika teman de har i spelet, för poppig stil.
Allmänt tyckte ja blizz var påväg tillbaka mot det mörker och känslan två första spelen hade med fyran, men detta? Är ju åter färgglatt och pop musik?
Det var då ett underligt val av musik, och kass cover i största allmänhet.
Lika bra att säga som det är och byta ut ordet "underligt" mot "dåligt". Visst, Hollywood trailers har tyvärr den senaste tiden infekterats av dålig musik så det blir mer av ett spektakel än en trailer men men, det är som det är. Nu har tyvärr den trenden börjat nå spelvärlden och man kan inte annat än skaka på huvudet. Så otroligt smaklöst och fånigt.
Jag har verkligen så otroligt svårt att förstå hur en poplåt passar ett mörkt tema i en djungel. Låten tar över helt och hela presentationen blir så otroligt fånig. Som en teaterpjäs istället för en mörk och läskig händelse.
Mycket tråkig utveckling gällande speltrailers! Däremot hoppas jag att DLCn är bra.
Shit vad deppiga alla är nu för tiden, ser så negativt på allt.
Det är ju bara en trailer, själva spelet är ju knappast "poppigt".
Det är ju synd att alla som är så sjukt duktiga sitter här och klagar istället för att använda sin kunskap att själva släppa bättre grejer.
Jag ser i alla fall fram emot expansionen och efter vad D4 har utvecklats till på senare tiden så kommer jag ha jävligt skoj!