Vad i he..vete 😡har hĂ€nt med rewards systemet??

Medlem

ÄndĂ„ lite roligt att vi har vĂ„ra karaktĂ€rer hĂ€r pĂ„ fz, jontebula saknar man lite Ă€ndĂ„.

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Skrivet av theBoosing:

ÄndĂ„ lite roligt att vi har vĂ„ra karaktĂ€rer hĂ€r pĂ„ fz, jontebula saknar man lite Ă€ndĂ„.

Är inte Jontebula tillbaka under annat namn?

signatur

00:00:02:42

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Är inte Jontebula tillbaka under annat namn?

Den anvĂ€ndaren gĂ„r inte att hitta lĂ€ngre sĂ„ antar att han blev avstĂ€ngd igen. 👎💔

KoP
Medlem
Skrivet av Jönsen:

SÄ du förstÄr inte att folk inte har samma ekonomiska förutsÀttningar som du har? Eller andra prioriteringar och intressen Àn dig?

Kommer in och klankar ner pÄ att en person gör nÄgot för att spara pengar, det Àr rÀtt magstarkt det. Du verkar inte vara en vidare sympatisk mÀnniska.

NĂ€ det Ă€r ju fritt fram för var och en hur den vill spendera sin tid men personligen för mig funkar det inte med dessa tvĂ„ngsrutiner och speciellt inte nĂ€r avkastningen Ă€r sĂ„ pass liten. 😐

Men visst, det Àr vÀl bra att det finns möjligheter att tjÀna in points och grejer om man Àr personen som kan ta sig tid att göra det.

Medlem
Skrivet av PĂ„skmust:

Den anvĂ€ndaren gĂ„r inte att hitta lĂ€ngre sĂ„ antar att han blev avstĂ€ngd igen. 👎💔

Om man vill ta del av hans eskapader med sin Samsung tv sÄ kan man kolla pÄ Gamereactors forum.
Om han inte Àr avstÀngd dÀr ocksÄ.

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag har samlat rewards i flera Är och har inte problemen du nÀmner. Funkar fint hÀr.

Medlem
Skrivet av Tassel:

Om man vill ta del av hans eskapader med sin Samsung tv sÄ kan man kolla pÄ Gamereactors forum.
Om han inte Àr avstÀngd dÀr ocksÄ.

Han finns Àven pÄ reddit med samma namn, mest aktiv pÄ Xcloud-sidan haha.

Medlem

Roligt med folk som klagar som inte ens hĂ„ller pĂ„ med Rewards. 😆 Det tar inte sĂ„ himla lĂ„ng tid att göra varje dag nĂ€r man vĂ€l fĂ„tt rutin för det. Ni lĂ€gger garanterat ner betydligt mer tid pĂ„ att leka med mobilen.

Idag fÄr man pÄ ett Är ihop poÀng vÀrt 1600 sek. Har personligen samlat ihop poÀng vÀrt 3000 sek.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Roligt med folk som klagar som inte ens hĂ„ller pĂ„ med Rewards. 😆 Det tar inte sĂ„ himla lĂ„ng tid att göra varje dag nĂ€r man vĂ€l fĂ„tt rutin för det. Ni lĂ€gger garanterat ner betydligt mer tid pĂ„ att leka med mobilen.

Idag fÄr man pÄ ett Är ihop poÀng vÀrt 1600 sek. Har personligen samlat ihop poÀng vÀrt 3000 sek.

Va? Är det möjligt att komma upp till 3000 kr present kort pĂ„ ett Ă„r? Men dĂ„ mĂ„ste vĂ€l du göra massa uppdrag pĂ„ pc med?

Jag har för mig att jag lÀste förut pÄ nÀtet att man kan Àven samla Microsoft reward poÀng genom att resa med tÄg och flyg och ta in pÄ hotell.
Vet inte hur mycket sanning det Àr i det.

Medlem
Skrivet av Guld:

Va? Är det möjligt att komma upp till 3000 kr present kort pĂ„ ett Ă„r? Men dĂ„ mĂ„ste vĂ€l du göra massa uppdrag pĂ„ pc med?

Jag har för mig att jag lÀste förut pÄ nÀtet att man kan Àven samla Microsoft reward poÀng genom att resa med tÄg och flyg och ta in pÄ hotell.
Vet inte hur mycket sanning det Àr i det.

Tror dom menar att dom samlat ihop 3000kr totalt, inte pÄ ett Är.

Medlem
Skrivet av PĂ„skmust:

Tror dom menar att dom samlat ihop 3000kr totalt, inte pÄ ett Är.

Korrekt.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag minns inte detta, var det i denna trÄden om bonussystemet eller nÄgon av de andra? Jag vet att alias typ kallade mig det i den dÀr massivetrÄden, men jag tror han lÀmnade forumet sedan...

Det Àr ett sÀtt att se pÄ hur alias lÀmnade, hans profil sÀger nÄgot annat

Medlem

Nu fÄr vi mer poÀng. Daglig incheckning och dagliga sökningar ger nu varsin pusselbit var sjunde dag, daglig incheckning verkar Àven ge garanterat 50 p var sjunde dag. Det tar nu sex veckor att fÄ puzzelbonusen pÄ 1000 p istÀllet för tolv.

Medlem

Allt detta slit för vadÄ? Enklast Àr att köpa spel digitalt och sen fÄ massa rewards du gör 6 siffrigt rÀtt fort ju.

Medlem

Allt slit? 😆 SĂ„ himla jobbigt Ă€r det inte och att köpa spel enbart för att fĂ„ poĂ€ng tappar ju hela syftet med det. Men köp du spel för 40k för att fĂ„ 100k poĂ€ng. 😁

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Nu fÄr vi mer poÀng. Daglig incheckning och dagliga sökningar ger nu varsin pusselbit var sjunde dag, daglig incheckning verkar Àven ge garanterat 50 p var sjunde dag. Det tar nu sex veckor att fÄ puzzelbonusen pÄ 1000 p istÀllet för tolv.

Ja jag har mĂ€rkt det👍

Medlem

Kan man programmera ett eget rewardsystem?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Guld:

Ja jag har mĂ€rkt det👍

Tydligen ett test ute för utvalda dĂ€r man fĂ„r en puzzelbit för att lĂ€sa email i Outlook. DĂ„ fĂ„r totalt tre per vecka. 😁

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Tydligen ett test ute för utvalda dĂ€r man fĂ„r en puzzelbit för att lĂ€sa email i Outlook. DĂ„ fĂ„r totalt tre per vecka. 😁

Email i Outlook?? NÀ det Àr genom bing appen dÀr man ska söka vad som helst 3 gÄnger varje dag genom bing som ger 9 poÀng per dag i 6 dagar och sista 7 dagen fÄr man 100 poÀng.

Och det andra Àr att man ska gÄ in pÄ bing varje dag och klicka pÄ en liten cirkel som första 2 dagarna ger 5 poÀng per dag och sen de andra 2 dagarna fÄr man 10 poÀng per dag och sen de andra 2 dagarna fÄr man 15 poÀng per dag och sista 7 dagen fÄr man 50 poÀng.
Och efter ganska mÄnga dagar fÄr man 1000 poÀng nÀr man hÄllit pÄ med detta.
Exakt sÄ hÀr Àr det för mig. SÄ dessa 1000 poÀngen fÄr man inte pÄ tvÄ veckor liksom. Det tar lÀngre tid.
RÀknade ut precis. Det tar 84 dagar att fÄ dessa 1000 poÀngen. 7 gÄnger 12 = 84 dagar. Efter 7 dagar fÄr man en puzzel bit av 12.
AlltsÄ man mÄste samla alla 12 bitar för att fÄ 1000 poÀngen.
För mig Àr det inte genom outlook alls.
Det kanske Àr annorlunda för olika personer? För dig Àr det outlook.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Tack för detta, testar rewards igen nu. Tappde nĂ€mligen en 200 dagars streak för nĂ„gra veckor sedan för att jag glömde en dag, blev bitter sĂ„ in i
och tĂ€nkte nu skiter jag i de hĂ€r eftersom payouten bara blev lĂ€gre och lĂ€gre.

Medlem
Skrivet av Guld:

Email i Outlook?? NÀ det Àr genom bing appen dÀr man ska söka vad som helst 3 gÄnger varje dag genom bing som ger 9 poÀng per dag i 6 dagar och sista 7 dagen fÄr man 100 poÀng.

Och det andra Àr att man ska gÄ in pÄ bing varje dag och klicka pÄ en liten cirkel som första 2 dagarna ger 5 poÀng per dag och sen de andra 2 dagarna fÄr man 10 poÀng per dag och sen de andra 2 dagarna fÄr man 15 poÀng per dag och sista 7 dagen fÄr man 50 poÀng.
Och efter ganska mÄnga dagar fÄr man 1000 poÀng nÀr man hÄllit pÄ med detta.
Exakt sÄ hÀr Àr det för mig. SÄ dessa 1000 poÀngen fÄr man inte pÄ tvÄ veckor liksom. Det tar lÀngre tid.
RÀknade ut precis. Det tar 84 dagar att fÄ dessa 1000 poÀngen. 7 gÄnger 12 = 84 dagar. Efter 7 dagar fÄr man en puzzel bit av 12.
AlltsÄ man mÄste samla alla 12 bitar för att fÄ 1000 poÀngen.
För mig Àr det inte genom outlook alls.
Det kanske Àr annorlunda för olika personer? För dig Àr det outlook.

Checka in och sök tre gÄnger varje dag ger nu varsin puzzelbit var sjunde dag, sÄ Àr det för alla. MS har en test ute för utvalda som fÄr ytterligare en puzzelbit för att lÀsa email i Outlook. Vi andra fÄr ett helt puzzel efter 6 veckor som ger 1000 p.

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Tack för detta, testar rewards igen nu. Tappde nĂ€mligen en 200 dagars streak för nĂ„gra veckor sedan för att jag glömde en dag, blev bitter sĂ„ in i
och tĂ€nkte nu skiter jag i de hĂ€r eftersom payouten bara blev lĂ€gre och lĂ€gre.

FÄr inte sÄ mycket mindre poÀng frÄn toppen. Jag fÄr mer poÀng idag Àn för tvÄ Är sedan. Det ju tillkommit sÀtt att fÄ poÀng.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Checka in och sök tre gÄnger varje dag ger nu varsin puzzelbit var sjunde dag, sÄ Àr det för alla. MS har en test ute för utvalda som fÄr ytterligare en puzzelbit för att lÀsa email i Outlook. Vi andra fÄr ett helt puzzel efter 6 veckor som ger 1000 p.

Ja du skriver nu precis som jag menar, fast jag var mer tydlig med att beskriva det mer i detalj. Men jag har inte blivit utvald till att kunna fÄ en extra puzzel bit genom Outlook.
SÄ som det Àr för mig sÄ fÄr jag 1000 poÀngen efter 12 veckor 84 dagar. DÄ Àr 12 puzzel bitar puzzlet fÀrdigt.
Efter 7 dagar fÄr man en puzzel bit. 7 gÄnger 12 blir 84 dagar. Det Àr inte 6 veckor.

Medlem
Skrivet av Guld:

Ja du skriver nu precis som jag menar, fast jag var mer tydlig med att beskriva det mer i detalj. Men jag har inte blivit utvald till att kunna fÄ en extra puzzel bit genom Outlook.
SÄ som det Àr för mig sÄ fÄr jag 1000 poÀngen efter 12 veckor 84 dagar. DÄ Àr 12 puzzel bitar puzzlet fÀrdigt.
Efter 7 dagar fÄr man en puzzel bit. 7 gÄnger 12 blir 84 dagar. Det Àr inte 6 veckor.

DÄ har du inte fÄtt uppdateringen. Jag fÄr tvÄ puzzelbitar varje vecka.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

DÄ har du inte fÄtt uppdateringen. Jag fÄr tvÄ puzzelbitar varje vecka.

Ok 👍 Ja det Ă€r som det Ă€r nu. FĂ„ se vad som hĂ€nder i framtiden.

123
Skriv svar