Jag äter larver

Medlem
Jag äter larver

Jag var på hemmakväll och såg en påse, larver? 40kr för 20g, så jag slog till. Det såg riktigt vidrigt ut men jag var tvungen att testa. Smaken då? Den smakade typ som salta pinnar fast luftigare, och med över 50% protein

Medlem

Äter du skaldjur? Tycker de är som insekter under vatten. Eller vid första anblick är de ganska lika.

Medlem

En gång drömde jag att en hamburgare åt mig.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har bara ätit syrsor, men de smakar väldigt mjöligt, nästan som ren vete. Med rätt kryddor gick de dock ned. Det höga proteininnehållet beror nog på att de är torkade.

Medlem

Vilket spel skulle du säga att de passar bäst till?

Medlem

Din matsedel är minst sagt intressant. Ärtsoppa med larver kanske är en delikatess. Blir spännande att se vad du prövar härnäst

Medlem

😁

2000 kr kilot för kryp är lite larvigt kan jag tycka.
Nästan så det kryper i mig.

Medlem

Har käkat friterade syrsor, kobra och druckit kobrablod i Vietnam. Ser inget konstigt med det ena eller andra.

Medlem
Skrivet av GreveGroggula:

Vilket spel skulle du säga att de passar bäst till?

centipede 🫠

Medlem
Skrivet av BroderTuck:

Din matsedel är minst sagt intressant. Ärtsoppa med larver kanske är en delikatess. Blir spännande att se vad du prövar härnäst

Denna åt jag förra veckan 😅

Medlem
Skrivet av Siegfried:

<Uppladdad bildlänk>

Denna åt jag förra veckan 😅

Kan inte bestämma mig för om jag tycker att upphovsmakaren till den där borde få en medalj eller ett fängelsestraff.

Medlem

Vi kommer inte äga någonting, vi kommer bo i små små cylindrar utan fönster, och vi kommer äta äckliga fluglarver. Och vi kommer älska det och vara lyckliga. :'(

Medlem
Skrivet av Siegfried:

<Uppladdad bildlänk>

Jag var på hemmakväll och såg en påse, larver? 40kr för 20g, så jag slog till. Det såg riktigt vidrigt ut men jag var tvungen att testa. Smaken då? Den smakade typ som salta pinnar fast luftigare, och med över 50% protein

Vart köpte du?

Geeks Gaming
Skrivet av Flugsaft:

Vart köpte du?

Står i inlägget, ”hemmakväll”

1
Skriv svar