Pathologic 3 tillkännagivet – stoppa dödlig smitta med tidsresor

Robot
Pathologic 3 tillkännagivet – stoppa dödlig smitta med tidsresor

JAAAA! Vad kul att devsen är tillbaka! Men blev alla paths i Pathologic 2 nånsin färdiga? Den här serien är... Unik ♥️

FM-guru
F.d. Sisyr

Kul! Pathologic-spelen är väldigt speciella (på de bra sätten!). Eurojank i toppklass.

Medlem

Blev typ chockad igår när det announcades. Patho 2 är ett sånt underground mästerverk att det är synd att inte fler har visat upp det. Är det kul att spela det? Absolut inte, jag har aldrig mått så dåligt av att spela ett spel, men det bevisar att spela kan vara så mycket mer än bara kul. Om Patho 3 kan fortsätta på den trenden så hoppas jag att det kan få lite spotlight!

Medlem

Jag måste verkligen köra igenom första spelet. Jag köpte det för många år sedan, snacka om unik upplägg och tryckande atmosfär. Blev inte att jag lirade det mer än ett par timmar men har redan 2:an i min Wishlist på GOG.

signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Har varit sugen på att prova Pathologic-spelen - tvåan ligger på Wishlist på Steam - men har aldrig kommit till skott. Känns som något jag borde gilla. Om någon har en bra säljpitch så lyssnar jag gärna.

Medlem
Skrivet av FarbrorBarbr0:

Har varit sugen på att prova Pathologic-spelen - tvåan ligger på Wishlist på Steam - men har aldrig kommit till skott. Känns som något jag borde gilla. Om någon har en bra säljpitch så lyssnar jag gärna.

Kolla på hbomberguys video om ettan, det var sales pitch nog för mig.

Har f.ö. en Steam key för tvåan över om du är sugen, bara att skicka DM isånafall så kan du få den.

1
Skriv svar