En riktigt god fryspizza
Jag hade inte några förväntningar men det var 20kr rabatt så jag köpte hem en ny pizza, DR. Oetker Suprema. Som finns i 3 smaker det blev Suprema Cinque Formaggi som har en jävla massa ost.
Degen var mjuk och riktigt god så även ostarna. Detta är troligen den bästa fryspizzan jag någonsin ätit. Innehåller dock över 1000 kalorier.
Köpte den här igår
<Uppladdad bildlänk>
Tror din är bättre än min
Den har jag också testat, mycket bättre än väntat 😅
Jag hade inte några förväntningar men det var 20kr rabatt så jag köpte hem en ny pizza, DR. Oetker Suprema. Som finns i 3 smaker det blev Suprema Cinque Formaggi som har en jävla massa ost.
Degen var mjuk och riktigt god så även ostarna. Detta är troligen den bästa fryspizzan jag någonsin ätit. Innehåller dock över 1000 kalorier.
<Uppladdad bildlänk>
Vart hittade du dessa, jag är lite sugen på att testa calabrese Nduja för jag älskar Nduja
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.
Vart hittade du dessa, jag är lite sugen på att testa calabrese Nduja för jag älskar Nduja
Ica Kvantum, men det finns troligen överallt där det säljs DR oetker
Ica Kvantum, men det finns troligen överallt där det säljs DR oetker
Hittade på ICA och även en rabattkupong, så jag ska testa dom andra två också. Men ost Pizzan måste jag lägga på lite salami också..kan ju inte äta pizza utan kött ju 🤣.
Nduja pizzan fans det bara en kvar av så den verkar ha sålt bra, ska testa den i morgon.
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.
Grandiosa classic, och pepperoni, gjord i ugn är riktigt goda!
https://www.grandiosa.se/wp-content/uploads/sites/54/2024/10...
Gillade den förr sen ändrade de brödet för några år sen testade tyckte den var mycket sämre tyvärr ( men bra för kroppen) inte köpt sen dess.
Köpte den här igår
<Uppladdad bildlänk>
Tror din är bättre än min
Den här kan ju användas som argument mot demokrati. Vad fan hände?
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
<Uppladdad bildlänk>
Hade tänkt att testa DR. Oetker Suprema Nduja pizzan i morgon men blev så nyfiken på hur den smakade så jag testade den i kväll trotts att jag inte var så hungrig.
Det var den överlägset bästa fryspizzan jag ätit med riktigt bra smaker och krispigt samt fluffiga brödkanter, den ligger även högt på topplistan över alla pizzor jag ätit inkl nybakade från pizzerian.
Ska bli intressant att testa dom andra två varianterna också.
Hade tänkt att testa DR. Oetker Suprema Nduja pizzan i morgon men blev så nyfiken på hur den smakade så jag testade den i kväll trotts att jag inte var så hungrig.
Det var den överlägset bästa fryspizzan jag ätit med riktigt bra smaker och krispigt samt fluffiga brödkanter, den ligger även högt på topplistan över alla pizzor jag ätit inkl nybakade från pizzerian.
Ska bli intressant att testa dom andra två varianterna också.
Får hålla utkik! Håller också dr. Oetker högst när det kommer till fryspizza.
Vinnaren so far ovan för egen del, nyfiken på denna nya produktfamilj jag inte hade hört talas om. Men är det 1k(!) kalorier behöver det ju smaka minst lika bra som ute.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2