A Quiet Place-spelet kräver att du är tyst på riktigt

Robot
A Quiet Place-spelet kräver att du är tyst på riktigt

Eller kopplar ur mikrofonen, men det är inte lika kul.

#A-quiet-place-the-road-ahead, #Stormind-games

Medlem

Spännande! Ser rätt lovande ut

Medlem

Skulle vara kul att se min flickvän spela och behöva anstränga sig för att vara tyst 😂

Inaktiv

Fasen vad kul med lite innovation och användning av teknik. Detta kanske kan implementeras i CoD lobbys?

Medlem

Som det gamla spelet Manhunt till Xbox och PS2 som släpptes 2003.

Medlem

Skulle nog göra sig bättre i VR i förstapersonsläge.

ELF
Medlem

Riktigt häftigt i teorin, men man stänger som sagt bara av micken.

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Skulle nog göra sig bättre i VR i förstapersonsläge.

Tror det är utvecklat i Unreal Engine så man kan ju använda sig av UEVR isf. Har själv använt modden till flera spel och fungerar bra.

Medlem

Skulle vara trevligt med bra AR glasögon och vara ute i spåret samtidigt som man blir jagad av monster

Alien Isolation hade detta och det tog ett tag för mig att komma på det 😄. Undrade hur xenomorphen alltid kunde veta vart jag var trots att jag smyger knäpptyst i spelet.

Det här är bara en front för att ursäkta att mikrofonen alltid ska vara på och på så vis avlyssna och samla information /s

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Det här är bara en front för att ursäkta att mikrofonen alltid ska vara på och på så vis avlyssna och samla information /s

Blir inte så mycket information då poängen är att vara tyst

Skribent
Skrivet av hoppalängdhopp:

Alien Isolation hade detta och det tog ett tag för mig att komma på det 😄. Undrade hur xenomorphen alltid kunde veta vart jag var trots att jag smyger knäpptyst i spelet.

Exakt samma för mig! Kinect-jäveln!

Trodde spelet "fuskade" och var rejält förbannad där ett tag, ville ge spelet en 1:a i betyg, men så upptäckte jag att kinecten var påslagen i inställningarna. XD

signatur

"Writer and Fighter"

Skrivet av GustavA:

Blir inte så mycket information då poängen är att vara tyst

Haha sant sant

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Är tyst för det mesta och blir jag skrämd så blir jag ännu tystare så det är inget svårt. Får väl käka ett kg bruna bönor innan så kanske det blir en utmaning.

Medlem

Hur många har inte en partner hemma som kan ropa helt random frågor när man sitter med spel då?

Geeks Gaming

Tycker det är en underskattad funktion, speciellt om man spelar flera eller streamar

Skrivet av Seggallion:

Skulle vara trevligt med bra AR glasögon och vara ute i spåret samtidigt som man blir jagad av monster

Rent livsfarligt. Och folk som ser dig men inte vet att du spelar kommer undra. Du skulle ha tur om du undvek tvångströjan

Medlem

En vecka efter release blir dom stämda för tossiga Amerikanare har mördat sina föräldrar för mamman har vrålat "Maten är klar"

signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

I was today years old…

1
Skriv svar