Football Manager 25 försenas ytterligare en gång

Robot
Football Manager 25 försenas ytterligare en gång

I mars 2025 får vi bossa över vårt lag.

#Football-manager-25, #Sports-interactive

Medlem

Hur länge kan man försena spel som släpps årligen innan det är läge att strunta i det och sikta på nästa år istället?
Det blir ju lite konstigt om de släpper FM26 bara några månader efter FM25... Med tanke på att de verkar göra stora ändringar för en gångs skull kan jag tycka att de kan skippa FM25 helt och istället släppa en db-uppdatering till FM24 och sen sikta på FM26.

Testpilot

Riktig katastrof för SI. För typ tio dagar sedan gick man ut med datum och att folk skulle förköpa för att sedan lägga upp det här. Cyniskt och oroväckande.

Medlem

De har helt bytt spelmotor till Unity, det från sin egna, vilken de använt i många år. Var antagligen svårare än tänkt.

signatur

Har spelbranschen som hobby

Gnällkuk

Om man ska vara positiv så får vi ett sportspel med årsmärkning som inte släpps året innan. Det har alltid skavt i mig lite

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Komplicerat det här att släppa samma spel varje år. Blir säkert jättefina Excel-ark nu när de får polera lite mer.

Medlem

Bara döpa om det till FM26 och uppdatera databasen, så är jag nöjd ☺️

Medlem
Skrivet av Atreyu:

Bara döpa om det till FM26 och uppdatera databasen, så är jag nöjd ☺️

Skulle du verkligen betala fullpris för en uppdatering av enbart databasen?

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Om man ska vara positiv så får vi ett sportspel med årsmärkning som inte släpps året innan. Det har alltid skavt i mig lite

Bilbranschen säger hold my beer

Medlem
Skrivet av DeusEX:

Rimligt antagande att innehållet i det utannonserade FM25 skulle slutföras också.

Om det endast handlar om FM24+databasuppdatering är det så klart en annan kalkyl, https://sortitoutsi.net erbjuder en databas från fans och är, så vitt jag kan se, gratis.

Medlem
Skrivet av DeusEX:

Jag har betalat åtskilliga årgångar sen 92, så inga problem med det

Dödgrävaren
Skrivet av Mutumba:

Riktig katastrof för SI. För typ tio dagar sedan gick man ut med datum och att folk skulle förköpa för att sedan lägga upp det här. Cyniskt och oroväckande.

Helt sjukt att de kan bete sig på det sättet alltså.

Medlem

vem vill bossa sitt ipswich i mars då de redan e klart de ryker ut irl?

1
Skriv svar