Ny proffsmonitor köpt

Medlem
Ny proffsmonitor köpt

För några veckor sedan köpte jag en "PVM" crt monitor, den har komposit och S video, och man kan köpa till kort med komponent och RGB Scart.

TM-H1750CG heter monitorn

Det första jag gjorde när jag köpt den var att beställa ett RGB kort, då fick jag ingen bild, men trassligt ljud, de skickade ett nytt kort, men det var precis likadant så angagligen är det något fel när man sätter i kortet.

Så nu ska jag bara hitta en dag där jag kan köra över 30 mil och lämna den på reperation, och sedan köra hem igen, för att någon vecka/ månad senare köra och hämta den. Riktigt drygt, men jag fick monitorn för ett riktigt bra pris 3000kr, tillverkningsdatum 2005.

Enligt säljaren hade han köpt den av en som hade något P3 program med spelmusik.

Komposit och S video fungerar utmärkt, men det är självklart RGB man vill ha.

Medlem

Fantastisk design! Hoppas att du får igång den utan konstigheter till slut. Känns som ett bra pris. Många motsvarande från SONY t.ex. går ju för bra mycket mer.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Fantastisk design! Hoppas att du får igång den utan konstigheter till slut. Känns som ett bra pris. Många motsvarande från SONY t.ex. går ju för bra mycket mer.

Har en Sony PVM med, men den är bara 14 tum.

1
Skriv svar