Red Dead Redemption har pc-prislapp – 600 kr
Taco för 4 personer en fredag går på 1800 kronor. Det är ett nöje som försvinner fort. För 600 kr får man mycket för pengarna då det är en masterpiece.
Äter ni tacos gjorda av kungskrabba hemma eller?
Håller med, vad fan käkar dom för något som gör det så sjukt dyrt 😋
Hahaha
...va?!!
To be fair, han skrev inget om hur mycket tacos de äter.
Taco för 4 personer en fredag går på 1800 kronor. Det är ett nöje som försvinner fort. För 600 kr får man mycket för pengarna då det är en masterpiece.
?
Planerar du att köpa Red Dead Redemption till pc?
Det uppenbara alternativet som saknas är ju "Kanske när priset går ner".
600kr för ett så gammalt spel är ju ett skämt.
Sant. Ändrade alternativet till "Ja, någon gång" så täcks flera aspekter in. Kan inte lägga in ett till alternativ nu.
Känns som att någon lurar dig på taco pengar min vän 🤭
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
Köper när det är på 75% rea ir något. Körde på PS3an och var halvvägs genom spelet (typ 57%) när brorsan drog mig bakåt och hela PS3an flög i golvet och hårddisken dog. Fick skicka in för reparation och allt var borta... bara starta om och vid 53% igen var jag lite less på spelet och aldrig slutfört.
>>> 5800x - 6650 XT (i väntan på 8800 XT) @ 1440p, 32GB 3600mhz, 2 TB M.2, 1TB SSD <<<
Tacos för 1800? Vad fan köper du för lyx tacos?
Spela spel är kul ibland.
Jag garvade en hel del till kommentaren 🤣
Kommer besöka den här tråden tills detta mysterium på FZ reds ut
Tycker fantastiskt bra om Red Dead Redemption, en av väldigt få storslagna spelupplevelser i mitt liv. Är dock rätt övertygad om att det gör sig bäst i minnet, i det då rådande spelklimatet i den fasen i mitt liv. Lär inte spendera mer än två hundralappar för att ta en resa nedför minnenas allé.
Kan inte köpa ett snart 15 år gammalt spel för fullpris. Fan glöm.
Framförallt inte när de knappt lagt någon energi på det (bortsett från högre upplösning och fps)
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro
Äh, du väljer ju själv om du vill köpa för det priset eller avstå, så lurad blir du väl inte.
Finns oinsatta köpare också.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.