Den digitala världen kallar – Tron: Catalyst har utannonserats

Robot
Den digitala världen kallar – Tron: Catalyst har utannonserats

Spöa program och åk light cycle på Arq Grid.

#Bithell-games, #Tron-catalyst, #nyhetstips

Releasehästryttare

Det finns säkert några här som är sugna på detta, men känns som ett varumärke som har begränsad publik.

Medlem

Det där såg riktigt skoj ut

Medlem

Nah, that ain’t it. De hade kunnat förvalta Tronfilmerna mycket bättre med ett ordentligt soloäventyr likt Jedi: Fallen Order.

Medlem

Tron var (för mig) den ultimata coola filmen runt 1989. Som jag minns det så gick den på kabeltv-kanalen TV3. Det var långt från alla som hade TV3 på den tiden.

/Slut, "gammal gubbe minns gamla saker"

Medlem

Ge oss Tron 3.0 istället för en massa billigt krafs! Saknar ett riktigt Tron-äventyr!

(för er som inte är gamla nog att minnas denna pärla: https://www.youtube.com/watch?v=xQ-J6G00XLM )

Medlem

Har med filmerna att göra men det et som är synd att det tog så här lång tid att påbörja med Tron: Ares (3an). För Tron: Legacy är nog en av de bästa filmerna som gjorts. Stilen, musiken, atmosfären.

Medlem

Tron: Legacy är den snyggaste filmen någonsin. Helt OK story och karaktärer med.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Tron var (för mig) den ultimata coola filmen runt 1989. Som jag minns det så gick den på kabeltv-kanalen TV3. Det var långt från alla som hade TV3 på den tiden.

/Slut, "gammal gubbe minns gamla saker"

Stämmer bra. Har ett VHS-band i källaren med inspelningen inklusive reklamer på 30s och den gamla TV3-loggan med Sverige, norge och danmarks flagga vid reklampauserna tror jag.

Inaktiv
Skrivet av pazu:

Tron: Legacy är den snyggaste filmen någonsin. Helt OK story och karaktärer med.

Var tvungen att kolla på den med kontrast ställd på 0 dock

Medlem
Skrivet av Youjimbo:

Stämmer bra. Har ett VHS-band i källaren med inspelningen inklusive reklamer på 30s och den gamla TV3-loggan med Sverige, norge och danmarks flagga vid reklampauserna tror jag.

Inte bara det! Reklamen själv var ibland på talad Norska och/eller Danska.

Medlem

Jag gillade filmerna riktigt mycket men det här spelet känns inte som Tron för mig, inte alls faktiskt.

Medlem

Allt jag vill ha är ett Tron spel baserat på originalfilmen som är för VR. Känns som det är vad VR var gjort för.

1
Skriv svar