Space Marine 2 har nu nått 4,5 miljoner spelare
Alltså det ser kul ut, men jag tror inte att jag kommer att ha 60€-kul med det. En kompis köpte och spelade de första dagarna och tokgillade det, men han kom inte ens upp i tio timmar innan han la det på hyllan. Kanske det finns för lite innehåll än?
Alltså det ser kul ut, men jag tror inte att jag kommer att ha 60€-kul med det. En kompis köpte och spelade de första dagarna och tokgillade det, men han kom inte ens upp i tio timmar innan han la det på hyllan. Kanske det finns för lite innehåll än?
Och själv har man levlat sina karaktärer och vapen och pushat svårare svårigheter i operations med vännerna och jag har lyckats klämma ut 130 timmar innan jag kände att det började räcka. Och då har jag bara småpillat på Pvp-läget. Låter som din vän nätt och jämnt klarade storyn och sen kände sig nöjd därefter.
Personligen för min del så blev det en ordentlig bang for the buck och dessutom ett av de bästa spelen jag spelat i år.
Var säker på att jag hela tiden läst att det skulle komma till Game Pass.
Det får vi troligen läsa till slut
Nej det är jag inte. Ser inte poängen med sånna här spel där man gör samma sak om och om igen.
Så du spelar inte spel överhuvudtaget?
Tycker grunden är väldigt stabil och spelet är väldigt snyggt, men efter cirka 25 timmar kände jag mig väldigt nöjd.
Inte särskilt intresserad av PvP det lilla jag provade så det är ju en klar nackdel för mig men utöver det saknas något som jag inte riktigt kan sätta fingret på utöver content generellt då.
PvE operations höll inte särskilt länge för mig, vid level 8 började jag köra på svåraste och det kändes inte så givande med progressionen och därför inte motiverande för att fortsätta grinda på ett sätt som exempelvis Vermintide 2 lyckats mycket bättre med IMO, sen har jag respekt för att Vermintide 2 har haft år av utveckling och förbättringar. Tror därför att Space Marine 2 har potentialen och att det med mer content och lite annat smått och gott kan bli riktigt bra.
Användarnamnet stämmer
Jorå. Finns många spel som utvecklas under spelets gång. Nya banor och färdigheter. För att inte nämna spel med en bra handling.
Kände exakt samma sak.
Körde igenom storyn och alla coop missions en gång sen var jag less. Särskilt på extremt trista bullet sponge Chaos.
Jorå. Finns många spel som utvecklas under spelets gång. Nya banor och färdigheter. För att inte nämna spel med en bra handling.
ge exempel på spel
att detr finns många spel vet alla
ge exempel på spel
att detr finns många spel vet alla
Sackboy: A Big Adventure
Final Fantasy VII
Half-Life
Gött att man slipper allt woke skräp som finns nästan i alla spel nu. Börjar bli ont om bra spel. Tur att man har en bra back log och vända sig till.
Hur kände du för den indiska kvinnan som var befälhavare i Cadian styrkan? Kändes det ok, eller var det för "woke" för dig?