En längre titt på Remedys kommande FBC: Firebreak

Robot
En längre titt på Remedys kommande FBC: Firebreak

Som utspelar sig i Control-världen.

#Fbc-firebreak, #Remedy

Medlem

Tror denna kan bli väldigt rolig att spela

Medlem

Jag slutade spela Control för att jag inte hängde med i handlingen. Så mycket för det "universumet".

Medlem

Nej tack. Only singel player for me. Knepigt namn på spelet dessutom...

Gud vad jag önskar ett Alan Wake 3 då 2an var ett sånt vackert mästerverk.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Gen
Medlem

Älskar Control (lirat det två gånger och funderar starkt på en tredje sväng) och måste säga att detta ser väldigt roligt ut! Undrar om man kommer kunna köra med AI om man vill lira sälv.

Medlem

Ett spel som inte har löjliga karaktärer som man spelar som? sold.

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Tycker detta är en tråkig utveckling. Vad har detta med Control att göra egentligen? Antagligen är det deras kinesiska investerare som krävt en slags Co-Op "upplevelse" för att dra in andra i spelvärlden som inte är intresserade från början. Varför inte göra en variant på Elden Ring i Fortnite eller en "FC2025 med karaktärer från Assassin´s Creed universet. Snacka om juxta-position.

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Tycker detta är en tråkig utveckling. Vad har detta med Control att göra egentligen? Antagligen är det deras kinesiska investerare som krävt en slags Co-Op "upplevelse" för att dra in andra i spelvärlden som inte är intresserade från början. Varför inte göra en variant på Elden Ring i Fortnite eller en "FC2025 med karaktärer från Assassin´s Creed universet. Snacka om juxta-position.

Jag tänkte att det var som att spela som en av poliserna eller vakterna i oldest house. Jag tycker det funkar och är lite taggad på att testa det.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Ett spel som inte har löjliga karaktärer som man spelar som? sold.

är du sarkastisk? Eller missade du den tidigare videon? https://www.fz.se/nyhet/298823-kolla-in-fbc-firebreak-den-con...

Jag tycker att dom ser ytterst löjliga ut.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av YmerXE:

är du sarkastisk? Eller missade du den tidigare videon? https://www.fz.se/nyhet/298823-kolla-in-fbc-firebreak-den-con...

Jag tycker att dom ser ytterst löjliga ut.

Nope.
Bara du som inte vet vad jag menar med det.

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Nope.
Bara du som inte vet vad jag menar med det.

tyckte själv att dom såg väldigt oseriösa ut, så frågade eftersom det skadar aldrig. kanske lät lite oartig i min formulering. menade inget illa.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

1
Skriv svar