Delta Force skippar early access och drar igång med en öppen beta i december

Robot
Delta Force skippar early access och drar igång med en öppen beta i december

Och ens framsteg kommer inte att försvinna.

#Delta-force, #Team-jade

Medlem

Trodde världen hade tröttnat på gas-spelen. Får hoppas att nästa BF blir bra och har det traditionella upplägget med en matig (?) kampanj och en multiplayer för 64 spelare. (+ ett horde-läge som bonus).

Medlem
Skrivet av GustavA:

Trodde världen hade tröttnat på gas-spelen. Får hoppas att nästa BF blir bra och har det traditionella upplägget med en matig (?) kampanj och en multiplayer för 64 spelare. (+ ett horde-läge som bonus).

Gas?

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Geeks Gaming
Skrivet av Soulless:

Egentligen GaaS, Games As A Service

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Egentligen GaaS, Games As A Service

Aha, tack! 👍

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Någon här som har testat? Glömde ganska snabbt spelet efter att trailern inte lyckades imponera.

Medlem

Ta bort de förbannade operatörerna bara.... inte deras förmågor eller vapen... bara utseendet. Ser så löjligt ut när alla soldater är likadana.. (surgubbe)

Medlem

Tycker att spelet är riktigt kul.
Var skeptisk när jag såg trailern men nu har jag testat det stängda Alphan och även "demo"-versionen som varit ute denna vecka (vilket är samma version som i augusti) och jag tycker det är riktigt kul.

Vanligtvis i dessa typer av spel så spelar jag enbart med vänner, men nu har jag gått in och pangat lite efter jobbet bara för att jag har så kul i det.

Det finns dock saker i spelet såsom battlepass, tokens för att levla upp vapen med mera som kan förstöra upplevelsen för vissa.

Medlem

Jag var väldigt intresserad av detta spel tills jag insåg att det var crap multiplayer. Personligen hade jag velat ha åtminstone en 1-spelar kampanj med AI teammates implementerade.. trist...

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

Jag hade för mig att Embracer ägde Delta Force, men det här verkar Tencent ligga bakom?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag var väldigt intresserad av detta spel tills jag insåg att det var crap multiplayer. Personligen hade jag velat ha åtminstone en 1-spelar kampanj med AI teammates implementerade.. trist...

Testa, du kanske blir positivt överraskad! Är rätt säker på att lite multiplayer inte kan åsamka någon större fysisk eller psykisk skada

Medlem

Jag är en gammal(41) Fan av Delta Force... Detta är inte Delta Force
bara en klon-ish av BF, cod, or Andra gaas games.
besviken av trailern och demo't.

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Jag är en gammal(41) Fan av Delta Force... Detta är inte Delta Force
bara en klon-ish av BF, cod, or Andra gaas games.
besviken av trailern och demo't.

Samma här!
Kom tvåa i EDFL en gång med vår klan.😄

Medlem

Hoppas dom lägger lite energi på kompatibilitet med Proton. Nu funkar det inte överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av necrolock:

Någon här som har testat? Glömde ganska snabbt spelet efter att trailern inte lyckades imponera.

Spelade en hel del rundor i demot.
Jag gillar det, bättre än 2042 vid release. Inte spelat 2042 sedan dess så kan inte jämföra med nu.
Operatörerna stör inte alls lika mycket här som de gjorde där. Definitivt ett kul spel att spela och kommer fortsätta
med det tills BF släpper något bättre.

Medlem
Skrivet av superapan:

Hoppas dom lägger lite energi på kompatibilitet med Proton. Nu funkar det inte överhuvudtaget.

Proton?

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Tror han syftar på:
https://en.wikipedia.org/wiki/Proton_(software)
https://www.protondb.com/app/2507950

signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

"Delta Force" är det ju verkligen inte, om man syftar på de gamla spelen. Däremot så har de lyckats göra ett bättre Battlefield-spel än vad EA och DICE har gjort på sistone.

Medlem

Köttat demon, spelet är fantastiskt jävla bra i dagens läge. Känns som BF3/BF4 med en touch av MW2/BO2.

Spelat i princip alla CoD och BF som släppts och senaste generationerna har varit rejäla besvikelser.

Och nej, det är inte OG Delta Force, Operation Flashpoint eller ARMA. Men det är helt klart ett bra spel och ska inte diskas på grund av 20 år gammal inpräntad nostalgi.

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

Samma här!
Kom tvåa i EDFL en gång med vår klan.😄

Vad hette er klan på den tiden? Nyfiken på om det är något man känner igen då jag också spelade DF relativt "seriöst" i olika ligor på den tiden.

*ATV* (All Terrain Vandals) ProPain.

Medlem
Skrivet av ProPain:

Vad hette er klan på den tiden? Nyfiken på om det är något man känner igen då jag också spelade DF relativt "seriöst" i olika liggor på den tiden.

*ATV* (All Terrain Vandals) ProPain.

=HEAT=. Vi spelade ihop mycket med =NWE= som var större.
Kommer inte ihåg vad jag åt till middag igår men det här skiten kommer man ihåg.😄

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

=HEAT=. Vi spelade ihop mycket med =NWE= som var större.
Kommer inte ihåg vad jag åt till middag igår men det här skiten kommer man ihåg.😄

Tyvärr inga namn jag minns,

För mig var det första klanen jag var med i så det kommer nog för alltid sitta fast i huvudet tillsammans med att att skjuta på Ctrl för att få auto utan rekyl med singelfire.

Medlem
Skrivet av ProPain:

Tyvärr inga namn jag minns,

För mig var det första klanen jag var med i så det kommer nog för alltid sitta fast i huvudet tillsammans med att att skjuta på Ctrl för att få auto utan rekyl med singelfire.

Haha ja!
Har fortfarande screenshots kvar från en massa gamla matcher.
Battlefield innan Battlefield!

Medlem

Sent svar från mig men tack för info

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

1
Skriv svar