Warcraft firar 30 år med jubileumsstream i november
Var filmen verkligen så dålig? Jag har inte sett den sen den gick på bio men kan inte minnas att jag vart besviken av den.
Om man inte är insatt i wow så är den svår att relatera till då mycket focus av första filmen va på Orcs och människorna va mer i bakgrunden.
NU jag gillade den, och hoppas att om det gör en ny film att de focuserar på de odöda och har trollen som en sido story!
Tyvärr så tror jag de kommer försöka göra en film för alla i stället om de försöker igen och den bara kommer bli generisk shlop på grund av det.
Personligen hoppas jag på warcraft 4 och det som kallas klassic+ (fortsättning på gamla wow vanilla, men man går en annan väg än Burning Crusade)
då wow har enl mig blivit lite för bombastiskt för warcraft 4, skulle classic+ kunna göra en "reset" av tidslinjen och öppna upp för warcraft 4.
Var filmen verkligen så dålig? Jag har inte sett den sen den gick på bio men kan inte minnas att jag vart besviken av den.
Kanske inte för fans men snarare för alla andra
Om man inte är insatt i wow så är den svår att relatera till då mycket focus av första filmen va på Orcs och människorna va mer i bakgrunden.
Kanske inte för fans men snarare för alla andra
Ja så är det antagligen!