Warcraft firar 30 år med jubileumsstream i november

Robot
Warcraft firar 30 år med jubileumsstream i november

Som ska inkludera "överraskningar".

#Blizzard, #Warcraft

Medlem

Ser gärna någon trailer för 11.1, och potentiellt classic plus/MoP classic!

Medlem

Drömmer gärna om att de annonserar ett Warcraft 4

Releasehästryttare

Finns bara två saker jag kan tänka mig från dem:

Warcraft 2 (film) ut annonsering hoppas vi ju på!

WOW 2 ... det lär ju inte hända men man kan ju hoppas.

Annars är jag 100% klar med Blizzard!

Medlem

Var filmen verkligen så dålig? Jag har inte sett den sen den gick på bio men kan inte minnas att jag vart besviken av den.

Medlem

Amazon serie baserad på warcraft.

Releasehästryttare
Skrivet av Nocternity:

Var filmen verkligen så dålig? Jag har inte sett den sen den gick på bio men kan inte minnas att jag vart besviken av den.

Om man inte är insatt i wow så är den svår att relatera till då mycket focus av första filmen va på Orcs och människorna va mer i bakgrunden.

NU jag gillade den, och hoppas att om det gör en ny film att de focuserar på de odöda och har trollen som en sido story!

Tyvärr så tror jag de kommer försöka göra en film för alla i stället om de försöker igen och den bara kommer bli generisk shlop på grund av det.

Medlem

Warcraft 4 plz

Medlem

Personligen hoppas jag på warcraft 4 och det som kallas klassic+ (fortsättning på gamla wow vanilla, men man går en annan väg än Burning Crusade)

då wow har enl mig blivit lite för bombastiskt för warcraft 4, skulle classic+ kunna göra en "reset" av tidslinjen och öppna upp för warcraft 4.

Medlem

Warcraft har helt ballat ur efter alla år av mjölkning av lore och karakärer i WOW. Finns inget kvar för mig att vara optimistiskt till.

Gen
Medlem
Skrivet av Nocternity:

Kanske inte för fans men snarare för alla andra

Medlem

ge mig ett Warcraft 4 som ignorerar WoW totalt, och låtsas som att frozen throne var det som hände sist.

Medlem
Skrivet av Devan:

Om man inte är insatt i wow så är den svår att relatera till då mycket focus av första filmen va på Orcs och människorna va mer i bakgrunden.

Skrivet av Gen:

Kanske inte för fans men snarare för alla andra

Ja så är det antagligen!

Medlem

Classic+ är de enda jag är hoppfull om. (Förutom att retail skrotas då)

1
Skriv svar