Första Cities: Skylines får nytt nedladdningsbart material
Någon som kört 2an och vet hur de är nu för tiden? Älska ettan men 2an va så trasigt att jag inte testat de än.
Skylines ska det vara i plural
Oh? Tänkte alltid det varit singular 😳
Fixar!
"Writer and Fighter"
Någon som kört 2an och vet hur de är nu för tiden? Älska ettan men 2an va så trasigt att jag inte testat de än.
Undra jag med! Är sugen på att testa, men vill inte ha något som förvandlas till en slideshow/laggfest när staden börjar växa.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Hade också velat veta, om simulationen fortfarande är "en scam" och allt funkar bra och inkomsten rullar på hur illa man än sköter staden? Det var ju så i början.
Hade också velat veta, om simulationen fortfarande är "en scam" och allt funkar bra och inkomsten rullar på hur illa man än sköter staden? Det var ju så i början.
Vad jag har läst så ska ekonomin vara mer utmanande sen ett tag tillbaka, men jag har inte spelat själv på ett bra tag så kan inte ge mitt perspektiv.
Samma här kunde köra via game pass när de kom (kanske är kvar?) men avstod för jag ville ha ett färdigt spel när jag väl la ner tid på att sätta mig in i det. Riktigt synd att de valde att släppa ett så trasigt spel.
Undra jag med! Är sugen på att testa, men vill inte ha något som förvandlas till en slideshow/laggfest när staden börjar växa.
Samma här kunde köra via game pass när de kom (kanske är kvar?) men avstod för jag ville ha ett färdigt spel när jag väl la ner tid på att sätta mig in i det. Riktigt synd att de valde att släppa ett så trasigt spel.
Jag har spelat efter economy patchen som släpptes i somras. Skulle helt klart säga att spelet är bra (3/5). Spelet är betydligt mer utmanande men så fort man förstått hur ekonomin fungerar så är det ganska lätt igen. Själv tröttnar jag rätt fort men gillar man att designa sin stad så finns det mycket att göra. Sättet man låser upp nya byggnader m.m. är tillfredsställande. Det är, likt föregående spelet, mycket trixande med att se till att trafiken flyter men nu mycket battre verktyg för att göra detta.
Kan rekommendera spelet. Bra spel! Finns fortfarande många önskemål men du har många timmars nöje innan man börjar önska att det fanns mer.
Tyvärr är sticker problemen med CS2 djupare än bara ytelse. Simualtionen är inte djup nog jämfört med ettan, mycket i spelet är bara ytligt, och det är på tok för lätt. Simuleringen av trafik, varor, cims osv. är mycket simplare i tvåan, och jag vet inte helt hur man faktiskt ska fixa det problemet.