The Elder Scrolls Online har nått 25 miljoner "spelare"

Robot
The Elder Scrolls Online har nått 25 miljoner "spelare"
Medlem

Det händer att man smyger in i spelet då och då. Det är ett otroligt mysigt spel att sjunka in i. Svårt att slå en höstkväll där man gör en kopp kaffe, sätter sig vid datorn, på med hörlurarna, och sen fjanta runt i spelet i några timmar. Spelet har mer inlevelse än något annat MMO.

Jag vet att många spelar det primärt för PVP:n, och det förstår jag, men själv spelar jag mest för PVE:n och storyn (och jag spelar typ aldrig spel för storyns skull!). Det må ha 10 år på nacken men det byggs ju på och förbättras hela tiden. Tycker absolut det är ett av de allra bästa MMO-spelen som finns.

Medlem

Inte konstigt för det är ett ruskigt bra mmorpg.
Där RPG, story, världen, voice over acting, crafting, pve, dungeons, och inget jävla detta området är bara för level 20-25 överträffar alla andra mmorpg.

Det är heller inget tab targeting spel som wow.
Helt två olika mmo.

Gillar man RPG spel är ESO det du ska spela

Medlem

Bara synd att dom inte satsat mer på combat animation.. för den är bedrövlig. Kan inte spela spel med stela karaktärer. Kanske bara är jag som är petig.

Medlem

Borde nämnt det i mitt tidigare inlägg, men soundtracket... det är något utöver det vanliga. Wow, säger jag bara. Tidernas bästa?

Medlem

Provade på det några timmar i helgen eftersom jag har den gratis via Epic men sådana här spel är inget för mig. Alla är stöpta i samma form a la World Of Warcraft. Man få noll inlevelsekänsla när man ser alla spelare som springer och hoppar runt överallt.

Medlem

Ett fantastiskt MMO. Spelade från release och några år framåt men som med andra tidskrävande spel kommer livet emellan.

Medlem

Gillar vanliga elder scroll serien men tyckte att mmo föll lite platt. Spelade ett tag men fastnade inte för det. Var tomt på folk på många ställen. Kanske ger det en chans igen i framtiden.

signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

KoP
Medlem

Testade det med en polare i ett par timmar men tyckte det var otroligt tråkigt.

Personligen så vinner singleplayer Elder scrolls spel alla dagar.

1
Skriv svar