Firefox 20 år!

Medlem
Firefox 20 år!

Favvebrowsern blir gammal. Varit med sedan starten, någon annan eldrävälskare här?

signatur

I drank what?

Medlem

Kört firefox väldigt länge. Körde det fram tills Chrome lanserades och efter några år med Chrome gick jag tillbaka till FF.

Väldigt bra webbläsare

Medlem

Jag röstade på Netscape.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag röstade på Netscape.

Netscape är en klassiker, första browsern jag någonsin använde. Tyckte meteoranimationen var riktigt fräck på ikonen.

signatur

I drank what?

Medlem

Grattis! Firefox har varit favoritwebbläsaren sen jag testade den 2004, det var första gången jag stötte på konceptet "flikar".

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Har kört mycket firefox men varvat genom åren och varit inne på chrome,brave och nya edge också. Men sista åren är det bara firefox som main och Vivaldi som sekond. Finns ingen bättre!
Här är en video vad som kommer komma snart till Firefox.

Medlem

Är tillbaka som firefox användare efter 10 år som Brave och nu senast Edge användare. Men efter båda chromium baserad började lagga hela datorn så tänkte jag skulle testa firefox igen. Hadde helt glömt bort hur smooth det va att ha en browser som inte hickar upp säg.

Medlem

Minns att vi satt i biblioteket på skolan och installerade denna nymodighet. Det borde varit året det släpptes. Tiden går fort.

Medlem

Har nyligen gått tillbaka till Firefox efter ett antal år med Chrome, och det är milsvid skillnad.
Utan tvekan bästa webbläsaren.

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Kommer inte ihåg riktigt när jag gick från IE till FF, men har använt FF sedan dess. Använder det även på mobilen då jag aldrig varit ett Chromefan.

Medlem

Gick tillbaka till Firefox när det blev snack om att Chrome skulle förbjuda adblockers. Hur nöjd som helst.

Medlem

Har använt Firefox enda sen jag byggde min första dator 2005 och har aldrig sett någon anledning till att byta till något annat!

Grattis 🍻

Medlem

Mullvad Browser här men det är i grunden Firefox.

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem

Firefox all the way. Körde Chrome några år men återvände till räven.

Backloggens befriare

När jag använde internet till mer än att besöka fz typ, så använde jag FF.
Nu är det jag använder webbläsaren till att surfa på tre olika sidor och då är Edge mer än tillräcklig.

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Hade en liten Opera-period, en Chrome-period och en Vivaldi-period men har alltid kommit tillbaka till Firefox. Det är det jag använder både på mobil och dator och det har alltid varit det jag föredragit även om jag velat testa annat då och då.

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Tiden går! Har kört Firefox sedan betan, har för mig att det hette något annat innan firefox.

Medlem

Brave (Wikipedia). Uppenbarligen inte så känd som jag trodde.

Medlem

FireFoxForLife. Inte stödja google mer än det som krävs. Förr var FF lite segt. Inte fallet idag.

Medlem

Brave, baserad på Chrome men i mer privat syfte.

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag föredrar Chrome men har bytt till Firefox nu pga manifeständringarna

signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Chrome. Är tyvärr torsk på Google. Körde brave ett tag men det var fan i mig omöjligt att få surfen synkad mellan mobil och telefon, vilket dessvärre är viktigt för mitt användande.

signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Aesoprock:

Chrome. Är tyvärr torsk på Google. Körde brave ett tag men det var fan i mig omöjligt att få surfen synkad mellan mobil och telefon, vilket dessvärre är viktigt för mitt användande.

Synkar alla mina enheter helt smärtfritt med FF

Medlem
Skrivet av BroderTuck:

Synkar alla mina enheter helt smärtfritt med FF

Nice!

signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Älskar Firefox sedan länge men kör nu Opera på min lastgamla Mac för FF slutade visa bilder och vissa saker rätt

1
Skriv svar