Firefox 20 år!
Jag röstade på Netscape.
Netscape är en klassiker, första browsern jag någonsin använde. Tyckte meteoranimationen var riktigt fräck på ikonen.
I drank what?
Har nyligen gått tillbaka till Firefox efter ett antal år med Chrome, och det är milsvid skillnad.
Utan tvekan bästa webbläsaren.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
Hade en liten Opera-period, en Chrome-period och en Vivaldi-period men har alltid kommit tillbaka till Firefox. Det är det jag använder både på mobil och dator och det har alltid varit det jag föredragit även om jag velat testa annat då och då.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Brave, baserad på Chrome men i mer privat syfte.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Chrome. Är tyvärr torsk på Google. Körde brave ett tag men det var fan i mig omöjligt att få surfen synkad mellan mobil och telefon, vilket dessvärre är viktigt för mitt användande.
Synkar alla mina enheter helt smärtfritt med FF
Synkar alla mina enheter helt smärtfritt med FF
Nice!
Den må vara liten, men den luktar som en stor.