Game of Thrones-stjärna ryktas vara aktuell som Lara Croft i Tomb Raider-serie

Robot
Game of Thrones-stjärna ryktas vara aktuell som Lara Croft i Tomb Raider-serie

Sophie Turner sägs provspela.

#tomb-raider

Medlem
Medlem

Är det hon den där tragedin i terminator?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tror du tänker på Emilia Clarke som spelade Daenerys i GoT och Sarah Connor i Terminator Genisys.

Medlem

Hoppas de lyckas lika bra som man gjorde med Fallout.

Medlem

Oh no.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Snarare den som spelade Pheonix i senaste Xmen, eller karaktärens andra namn Jean Grey.

Medlem

Hon var en av dem jag störde mig mest på i GoT...

Medlem

Spelar ingen roll vem som spelar henne på film och tv serie Angelina Jolie kommer alltid att vara Lara Croft för mig.

Medlem

Att dom fortsätter envisas med TR. Lara Croft fungerar inte idag, det är som att försöka göra Duke Nukem. Gör det rätt eller skit i det, så less på att se gamla ikoner moderniseras till oigenkännlighet.

signatur

CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor

Medlem
Skrivet av Kaztrofy:

Att dom fortsätter envisas med TR. Lara Croft fungerar inte idag, det är som att försöka göra Duke Nukem. Gör det rätt eller skit i det, så less på att se gamla ikoner moderniseras till oigenkännlighet.

Ohh en Duke buken film hade varit något

Medlem
Skrivet av Samus:

Snarare den som spelade Pheonix i senaste Xmen, eller karaktärens andra namn Jean Grey.

Ah ok, då vet jag.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av noyart:

Ohh en Duke buken film hade varit något

Duke kuken kanske har ett existensberättigande som film. Men en film om hans buk vet jag inte?

Medlem
Skrivet av Kaztrofy:

Håller med. Tomb Raider var bra 1996 och 1997, men det är snart 30 år sen. Gör nåt nytt.

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Spelar ingen roll vem som spelar henne på film och tv serie Angelina Jolie kommer alltid att vara Lara Croft för mig.

Enda som hade funkat på film var Rhona Mitra. Lara i Tomb Raider och Tomb Raider 2 kommer alltid att vara Lara för mig.

Medlem

Utseendemässigt kan hon ju passa.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Lätt 😆

signatur

🐖💨💩

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Enda som hade funkat på film var Rhona Mitra. Lara i Tomb Raider och Tomb Raider 2 kommer alltid att vara Lara för mig.

Riktiga Lara

FM-guru
F.d. Sisyr

Vad fan, vad är nästa? Christian Slater som Indiana?

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Vad fan, vad är nästa? Christian Slater som Indiana?

Mark Wahlberg var den första jag tänkte på när jag spelade Uncharted. OMG, Sully ser precis ut som Wahlberg!
Samma med Max Payne. OMG, Max Payne ser precis ut som Wahlberg!

Medlem

Hon behöver en mycket starkare fysisk närvaro om hon ska lyckas göra Lara rättvisa. En del skådisar har det, en del har det inte. En del klarar att lära sig det, andra gör det inte. Bob Odenkirk i Nobody saknade ju t.ex. den där närvaron, jämfört med Keanu i Wick-filmerna.

1
Skriv svar