Avatar: Frontiers of Pandoras andra DLC har fått ett släppdatum

Robot
Avatar: Frontiers of Pandoras andra DLC har fått ett släppdatum
Inaktiv

Det ser jag fram emot kommer absolut att spela tycker Avatar var en riktig fullträff men ja The Sky Breaker var inget att hänga i granen hoppas att det här är bättre!

Ingen fullträff men många gav upp för tidigt.
Hade problem med mitt första möte med en exosouit tills jag insåg vart man ska träffa dom. Blev jävligt roligt spel när man väl blev mycket starkare. Många wow ögonblick som va längesedan man fick i spel.
Inte lirat dlc än tänkte vänta tills bägge är ute.

Medlem

Kanske ska ge det ett försök till, min dator pallade inte riktigt trycket men kanske ska testa det via GFN istället.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av PsykoFnask1985:

Ingen fullträff men många gav upp för tidigt.
Hade problem med mitt första möte med en exosouit tills jag insåg vart man ska träffa dom. Blev jävligt roligt spel när man väl blev mycket starkare. Många wow ögonblick som va längesedan man fick i spel.
Inte lirat dlc än tänkte vänta tills bägge är ute.

Jag känner att jag är en av dem som gav upp alldeles för tidigt. Tyckte inte om explosionen av färger och vande mig inte riktigt vid det. Men ska ge det en ny chans med mitt nya grafikkort.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag gillade verkligen spelet, men kom till en game breaking bug som gjorde att jag inte kunde fortsätta, ca 40 timmar in i spelet... så gav upp. Kanske provar på spelet igen i framtiden...

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Jag gillade verkligen spelet, men kom till en game breaking bug som gjorde att jag inte kunde fortsätta, ca 40 timmar in i spelet... så gav upp. Kanske provar på spelet igen i framtiden...

Jag råkade ut för en sådan också väldigt långt in i spelet. Man skulle fly från ett område och helt plötsligt så kunde AIn både se och skjuta genom väggar.. Som tur var så var jag så pass såld redan att jag till slut lyckades ta mig igenom den biten ändå

/ LordDaioms

Medlem
Skrivet av anon_329346:

Det ser jag fram emot kommer absolut att spela tycker Avatar var en riktig fullträff men ja The Sky Breaker var inget att hänga i granen hoppas att det här är bättre!

Så jag ska inte köpa det DLC:t?

Inaktiv
Skrivet av Balunan:

Så jag ska inte köpa det DLC:t?

Svårt att säga gillar du Avatar väldigt mycket så är det kanske värt en hundring men jag tyckte inte att The Sky Breaker var så spännande. Ganska trist till en början och inte så mycket action. Man gjorde lite utmaningar på någon festival och det kändes inte så inspirerande det blev bättre och mer action mot slutet men då tog DLCn slut. Det var kul med en ny kartan men jag hade nog förväntat mig mera.

Medlem
Skrivet av anon_329346:

Svårt att säga gillar du Avatar väldigt mycket så är det kanske värt en hundring men jag tyckte inte att The Sky Breaker var så spännande. Ganska trist till en början och inte så mycket action. Man gjorde lite utmaningar på någon festival och det kändes inte så inspirerande det blev bättre och mer action mot slutet men då tog DLCn slut. Det var kul med en ny kartan men jag hade nog förväntat mig mera.

Tack skall du ha för svar!

Medlem

*crickets chirping*

signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Jag råkade ut för en sådan också väldigt långt in i spelet. Man skulle fly från ett område och helt plötsligt så kunde AIn både se och skjuta genom väggar.. Som tur var så var jag så pass såld redan att jag till slut lyckades ta mig igenom den biten ändå

/ LordDaioms

Ja då var det en betydligt bättre bugg. Jag hade kommit till ett ställe där en sak skulle spawnas efter man löst ett "vindpussel", men det händer aldrig. Och detta är mainquesten, så det tog stopp direkt. Många som hade haft samma bugg, nåt som tydligen de inte fixat ännu. Så vill ju inte gärna lägga 40 timmar till bara för att råka ut för samma skit...

Medlem
Skrivet av Anton Q:

*crickets chirping*

Trams

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Skribent

Vidhåller fortfarande att det nog hade varit smartast av Massive att koncentrera sig på ett stort IP och ett spel i stället för att göra två. Tycker både Avatar och SW känns halvbakade i mångt och mycket. Mycket bra idéer men lite så där ljummet där Avatar är spelet som (för mig) känns lite bättre.

signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar