Call of Duty är nu världens näst mest sålda spelserie

Robot
Call of Duty är nu världens näst mest sålda spelserie
Medlem

Rädda era liv ett nytt copypaste cod är släppt!!!

Medlem

Slutade spela efter Black Ops II men nu finns väl alla CoD spel (iaf nyaste) på Gamepass? Så funderar på att prova faktiskt var ju ett tag sedan Har hört att det är samma spel varje år men det måste väl ändå ha hänt en del med serien sen 2012 va?

Medlem

Kommer nog alltid att minnas Call of Duty 4: Modern Warfare som ett av de bättre krigsspel jag lirat, i vilket fall om man ska gå efter wow-faktorn.
Efter det är det svårt att säga vad som hänt med serien men det är verkligen inget för mig längre.
Verkar ju dra in pengar ändå, så de klarar sig nog lika bra utan.

Medlem

Kan ändå förstå varför, finns inte riktigt några andra spel på marknaden som gör CoD så bra som CoD gör (otydligt kanske). Oftast bra flyt, bra kontroller, stort urval av vapen, mycket bra känsla av progression med skins, camos, vapen attachements, prestige levels etc etc. Sen tror jag också många helt enkelt är vana vid att lira CoD på regelbunden basis.

Medlem

Föga imponerande när det finns lika många spel i serien ^^. Skämt åsido men jag föredrog faktiskt Medal of Honor när det fortfarande var fight serierna emellan.

Medlem

Bästa spelet i sin genre så inte så konstigt.

Medlem

COD är en bra produkt i grunden och förtjänar att ligga på topp. Det finns skit i serien men jag slutar aldrig förvånas över hur bra de får till det. Jag tycker att EA FC & NHL är mer förtjänta av ”copy paste”-kommentaren ovanför.

Medlem

Call of Duty: Mario warfare.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Nästa Mario blir FPS.

Medlem

Eftersom Mario "ligger i lä", borde det innebära att serien har sålt mindre än CoD.

Medlem

Stora tal.

Lite intressant är att Minecraft som ett enskilt spel har sålt i nästan lika mycket som COD har gjort sammanlagt som serie. Rätt sjukt.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

signatur

Change is the only constant

Medlem
Skrivet av Augustus:

COD är en bra produkt i grunden och förtjänar att ligga på topp. Det finns skit i serien men jag slutar aldrig förvånas över hur bra de får till det. Jag tycker att EA FC & NHL är mer förtjänta av ”copy paste”-kommentaren ovanför.

Räknar med att de kommentarerna ofta kommer från de som inte ens spelar CoD, utan bara återapar det de höra andra (som heller inte spelar CoD) säga.

Medlem

Lira senaste kampanjen i cod och är positiv överraskad
Rpg element och open world

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar