Spelköp i oktober för 13798kr

Medlem
Spelköp i oktober för 13798kr

Det blev mycket spelrelaterade prylar denna månad, allt på bilden blev det.

4933kr för allt utom Rog ally X, med Rog ally blev det 13798kr. Men så sålde jag min Rog Ally och min Xbox Series S

Trials of heroes spelen har jag letat efter länge och nu hittade jag det till ett bra pris.

Transformers vara segt och tråkigt.

Mr gimmick spelade jag ut, dock där man kan spola tillbaka spelet, fruktansvärt svårt spel.

God of rock var riktigt enformigt

Circuit breaker har jag också testat lite.

Rog Ally har jag använt mycket, 8 timmar i redfall.

Raiden och Jets and guns ska jag snart testa, det är ju korta spel.

Sen kom jag på att jag köpte en Xbox elite v2 kontroll för 600kr som inte är med på bilden

Fragtjuv

Hoppas att det där skänker dig mycket spelglädje!

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Skrivet av Joe Swallows:

Hoppas att det där skänker dig mycket spelglädje!

Mycket testar jag bara någon gång sen säljer jag det. Går ganska fort att avgöra om det är värt att lägga tiden på spelen.

Redaktör
Ponny

Ibland får man unna sig!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Eller inte 😂😉

Medlem

Fick du steamdecken gratis? För visst köpte du sån också?

Medlem
Skrivet av GustavA:

Fick du steamdecken gratis? För visst köpte du sån också?

Fick aldrig den, hade köpskydd, snubben tänkte blåsa mig. Den på bilden är Rog ally. Säljaren är avstängd från tradera.

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Fick aldrig den, hade köpskydd, snubben tänkte blåsa mig. Den på bilden är Rog ally. Säljaren är avstängd från tradera.

Trist. Har köpt mycket på tradera men har än så länge lyckats klara mig från sånt. Tur hen är borta nu då. Hoppas du får bättre lycka nästa gång.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Trist. Har köpt mycket på tradera men har än så länge lyckats klara mig från sånt. Tur hen är borta nu då. Hoppas du får bättre lycka nästa gång.

Köpte även en Series S där ifrån för någon vecka sedan som blockade mig direkt efter betalning, tur man hade köpskydd där med 😞

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Köpte även en Series S där ifrån för någon vecka sedan som blockade mig direkt efter betalning, tur man hade köpskydd där med 😞

Shit. Det där köpskyddet kanske man ska använda. Särskilt med dyra saker. Har nog varit lite naiv där och tänkt att bra omdömen räcker.

Avstängd
Skrivet av GustavA:

Shit. Det där köpskyddet kanske man ska använda. Särskilt med dyra saker. Har nog varit lite naiv där och tänkt att bra omdömen räcker.

Ja köpskydd alltid vid lite dyrare varor slipper man krångel.
Säljer jag dyrare varor dokumenterar jag inpackning också för får känslan av att med köpskydd kan man bli blåst fast andra vägen då gäller det att ha bevis att visa upp själv också

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja köpskydd alltid vid lite dyrare varor slipper man krångel.
Säljer jag dyrare varor dokumenterar jag inpackning också för får känslan av att med köpskydd kan man bli blåst fast andra vägen då gäller det att ha bevis att visa upp själv också

Fast du kan väl dokumentera inpackningen och strunta i att skicka den? Det är inte mycket till bevis. Sen tror jg inte det behövs. Antingen har du skickat varan eller inte. Allt loggas ju hos dhl eller shenker.

Avstängd
Skrivet av GustavA:

Fast du kan väl dokumentera inpackningen och strunta i att skicka den? Det är inte mycket till bevis. Sen tror jg inte det behövs. Antingen har du skickat varan eller inte. Allt loggas ju hos dhl eller shenker.

Jag menar att mottagaren tar emot paketet och vill ångra sig av diverse anledning vilket inte är tillåtet och hittar på anledningar eller struntar att hämta ut.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag har gått i tankar på att börja köpa in lite gamla spel igen. Någon som vet hur 8bitdo funkar med nya kontroller? Mycket lagg?

Medlem

Denna köpte jag också denna månad kom jag på, för 600kr

Medlem

Är uppe i någon liknande summa, men har gått mer på retrospåret denna månad.

Sjukt vad lite folk tar betalt för 360/PS3. Nog köpt 300 spel för under 4000.

Medlem
Skrivet av dix_xib:

<Uppladdad bildlänk>

Erikshjälpen brukar ta 30kr st. Stora paket brukar också vara billiga på tradera. Letar själv efter Bullet Witch till 360.

Blev mer retroprylar förra månaden för mig.

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Mycket testar jag bara någon gång sen säljer jag det. Går ganska fort att avgöra om det är värt att lägga tiden på spelen.

Vilket Tekken 8 testar du först?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av dix_xib:

<Uppladdad bildlänk>

Slängde alla mina 360 spel i plaståtervinningen, så mycket var de värda…gick inte o sälja, gav upp.

Medlem
Skrivet av dix_xib:

<Uppladdad bildlänk>

Vilken samling! respekt 😎

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Slängde alla mina 360 spel i plaståtervinningen, så mycket var de värda…gick inte o sälja, gav upp.

Var det inte ens någon som nappade på
startbud 1 kr på Tradera?

Hoppas det bara va en massa fotboll och NHL-spel. Xbox 360 är ju MS bästa konsol, i mitt tycke.

On-topic:
Jävlar vad spel ni köpt! Jag skulle aldrig våga köpa så många fysiska spel. Någon ilsk person som inte förstår tjusningen med spel skulle få banbryt! Tack och lov för digitala spel! Mohaha

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Går alltid att lämna på second hand, brukar köpa PS3 och Xbox 360 spel där, så slipper man förstöra spelen med, så slipper vi bränna upp mer plast.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Hoppas det bara va en massa fotboll och NHL-spel. Xbox 360 är ju MS bästa konsol, i mitt tycke.

On-topic:
Jävlar vad spel ni köpt! Jag skulle aldrig våga köpa så många fysiska spel. Någon ilsk person som inte förstår tjusningen med spel skulle få banbryt! Tack och lov för digitala spel! Mohaha

Spelar nästan aldrig spel från mitt digitala bibliotek, syns inte finns inte 🫠

Medlem
Skrivet av Hanzo:

On-topic:

Jag prövade bokstavlligen 1-10kr per spel. Fick sålt några men långt ifrån alla trots ett par försök. Men räknade fel på frakten (levde kvar på 80- talet) så gick back på varje spel dessutom. Kände det var lite väl mkt arbete för en potentiell vinst på 1-10kr.
Försökte byta in till olika skivbutiker som säljer spel, de sa nej till allt som hade med 360 att göra, då de inte blev av med varorna.

Medlem
Skrivet av Siegfried:

Erikshjälpen brukar ta 30kr st. Stora paket brukar också vara billiga på tradera. Letar själv efter Bullet Witch till 360.

Blev mer retroprylar förra månaden för mig.

Längsen jag handlade där. Ett tag var det precis så, man byggde samlingen för 20 kr st. Numera vill de ha 80kr för Fifa 2013.

Just Bullet Witch fann jag på loppis i stan i en kasse med skit.

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Synd, jag hade köpt dem 😅

1
Skriv svar