Resident Evil-regissören håller på med en ny House of the Dead-film
Misstolkade titeln att en av spelens regissörer höll på att göra film.
Ja jag antog det kunde misstolkas, men ville inte ha så lång rubrik. Skrev i stället in Paul i ingressen.
"Writer and Fighter"
Kan nog bli en bra action film men sen hur mycket Paul Wife Star Anderson kommer hålla sig till grundmaterialet återstår och se. En sak som är säker är att Milla kommer spela huvudrollen.
Utan honom så hade hon inte varit med i många filmer efter år 2000.
Jag hoppas filmen blir bättre än hans RE-skräpfilmer.
Det kommer inte bli bättre tyvärr, kolla bara monster hunter filmen
Tveksamt, RE har ju åtminstone rätt "bra" källmaterial. House of the Dead....skulle nog räkna det som något skrivet för en C-film eller D-film. XD
"Writer and Fighter"
Tveksamt, RE har ju åtminstone rätt "bra" källmaterial. House of the Dead....skulle nog räkna det som något skrivet för en C-film eller D-film. XD
Jo, men då blir chansen kanske mindre att han spårar ur för mycket som han gjorde med RE-filmerna.
Av bilderna att döma som finns på IMDB så ser filmen, rent grafiskt åtminstone, lovande ut.
Jo, men då blir chansen kanske mindre att han spårar ur för mycket som han gjorde med RE-filmerna.
Av bilderna att döma som finns på IMDB så ser filmen, rent grafiskt åtminstone, lovande ut.
Nu vidhåller jag ändå att första RE-filmen är helt ok. Vi hade huset och labbet från spelen. Tycker det var en ok förändring att införa en ny karaktär i Alice, men sen spårade filmerna ur totalt.
Han kan ju merge:a ihop filmerna annars Resident of the Dead eller House of Evil. XD
"Writer and Fighter"
Kommer troligtvis inte ha så mycket att göra med House of the Dead mer än att det är zombies involverade. RE filmerna drog ju iväg totalt och blev nåt helt annat och en gång i tiden gjorde ju Uwe Boll ett par hemska försök med denna railshooter-serie. Spelen är ju grymma men har svårt att se en vettig film göras av spelserien
Kommer troligtvis inte ha så mycket att göra med House of the Dead mer än att det är zombies involverade. RE filmerna drog ju iväg totalt och blev nåt helt annat och en gång i tiden gjorde ju Uwe Boll ett par hemska försök med denna railshooter-serie. Spelen är ju grymma men har svårt att se en vettig film göras av spelserien
Haha Uwes film var horribel.. har för mig att som till och mdd klippt in klipp från spelet i filmen när han skjuter zombies 🤣
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
Haha Uwes film var horribel.. har för mig att som till och mdd klippt in klipp från spelet i filmen när han skjuter zombies 🤣
Haha, ja den delen hade jag till och med glömt bort! Otroligt märkligt beslut att ha med klipp ifrån spelet