Kan du spela Stalker 2? Här är systemkraven
hoppas verkligen dom lyckas få en banger efter alla problem dom haft, Hur som helst så tror ja spelet blir bra med tiden om inte annat då patchar och mod scenen är extremt välmående för just detta skulle jag gissa då alla grymma moddare går ifrån vanliga Stalker till detta möjligtvis.
Jag är själv extremt hypad över spelet då jag har säkerligen runt 2 tusen timmar av speltid genom alla moddar som jag lirat till originalet ^^
Oj oj, precis på gränsen för gamla bettan
Du får leva på bröd resten av månaden så du kan upppgradera
Min Xbox uppfyller kraven att vara en xbox!
Min också!! Tänka sig!
"Writer and Fighter"
Japp
troligtvis kommer jag vänta innan jag spela, jag vet inte. Skönt med en bra flatscreen release för en gångs skull som faller en i smaken.
Taggad på Metro Awakening? En fin månad för oss med smak på radioaktiv postapokalyps
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Du får leva på bröd resten av månaden så du kan upppgradera
https://youtube.com/shorts/pRnonXOVITc?si=BTjDE1PBXgbMZV9u
Haha, blev genast torr i munnen när jag såg det där
Men jösse! Ett nytt Stalker som jag sett fram emot i så många år och ett nytt Metro i VR släpps samma månad. För mig har det varit sådan enorm torka med bra spel jag vill spela och nu kommer det en tsunami av (förhoppningsvis) bra spel.
Ett i-landsproblem utan dess like förvisso men i alla fall.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Längtar. Hoppas det verkligen flyter på bra med bara 2070 super.
Längtar. Hoppas det verkligen flyter på bra med bara 2070 super.
Gissningsvis är de rekommenderade kraven för 60 FPS (antagligen i 1080p High) men vi vet inte om det är med uppskalning eller inte. Förhoppningsvis får vi mer detaljer om kraven innan spelet släpps.
Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB
Taggad på Metro Awakening? En fin månad för oss med smak på radioaktiv postapokalyps
Absolut
Men jösse! Ett nytt Stalker som jag sett fram emot i så många år och ett nytt Metro i VR släpps samma månad. För mig har det varit sådan enorm torka med bra spel jag vill spela och nu kommer det en tsunami av (förhoppningsvis) bra spel.
Ett i-landsproblem utan dess like förvisso men i alla fall.
Eller hur! Så många bra spel i år och så lite tid. Jädrans elände med jobb och ansvar!
ja det står att min PC ska klara av det, men min dator kan inte spela många spel som det står att den ska klara av
Då får du kolla upp vad som är vajsing då
hoppas verkligen dom lyckas få en banger efter alla problem dom haft, Hur som helst så tror ja spelet blir bra med tiden om inte annat då patchar och mod scenen är extremt välmående för just detta skulle jag gissa då alla grymma moddare går ifrån vanliga Stalker till detta möjligtvis.
Jag är själv extremt hypad över spelet då jag har säkerligen runt 2 tusen timmar av speltid genom alla moddar som jag lirat till originalet ^^
Haha, 2 tusen timmar.
De där moddarna, är det såna som gör om kartan helt, med både ny story och quests?
Memento Mori
Kommer bli helt otroligt. Eller i alla fall så är mina förväntningar otroliga.
Man är alltid lite nervös när en studio och spelserie har en historik av att vara ofärdiga vid release.
Samtidigt var uppföljarna (expansionerna) rätt "färdiga", i alla fall i jämförelse med första spelet. Så de verkar ju ha lärt sig en del. Men visst, jag är också lite orolig. Håller tummarna.
"Writer and Fighter"
Samtidigt var uppföljarna (expansionerna) rätt "färdiga", i alla fall i jämförelse med första spelet. Så de verkar ju ha lärt sig en del. Men visst, jag är också lite orolig. Håller tummarna.
Ja, Clear Sky och vad de hette.
Hur många STALKER-spel har du spelat på allvar, Lorentzon?
Jag har ärligt bara spelat det första till slut, de andra två bara "känt på" lite.
Memento Mori
Ja, Clear Sky och vad de hette.
Hur många STALKER-spel har du spelat på allvar, Lorentzon?
Jag har ärligt bara spelat det första till slut, de andra två bara "känt på" lite.
Spelade färdigt det första och sen tagit mig rätt långt i de andra två. Men inte färdigställt dem, är lite sugen på att plocka upp HD-releaserna nu faktiskt. Men får se om jag kanske bara skiter i det och kör 2:an i stället.
"Writer and Fighter"
Visar väl på hur pass bra UE5 skalar, även med äldre hårdvara?
De verkar vara rätt självsäkra på optimeringen, bådar gott
Precis vad jag tänkte. Hade svårt att tro att Unreal Engine 5 skulle passa för den här generationen efter de visade den där första sjukt snygga demon där den Lara Croftaktiga tjejen utforskar det Kinesiska templet, och rykten sa att de inte ens nådde 30 fps i 1440p på en PS5.
Men nu fyra år senare finns många UE5-spel som är extremt snygga med fint flyt på PS5. Och PC ska vi inte ens tala om. Denna generation är grafiskt mycket bättre än jag vågade drömma om.
Jag kommer vara nöjd att köra STALKER 2 med mitt gamla RTX 2080 verkar det som.
Memento Mori
Spelade färdigt det första och sen tagit mig rätt långt i de andra två. Men inte färdigställt dem, är lite sugen på att plocka upp HD-releaserna nu faktiskt. Men får se om jag kanske bara skiter i det och kör 2:an i stället.
Haha, ja man blir ju jämt sugen på att slutföra de gamla när ett nytt hajpat spel är på G.
Men i min erfarenhet är det orealistiska drömmar. Man installerar och testar, men det blir aldrig av att på allvar sätta sig in i och plöja igenom. Och nu är det mindre än 3 veckor kvar.
Memento Mori
Haha, ja man blir ju jämt sugen på att slutföra de gamla när ett nytt hajpat spel är på G.
Men i min erfarenhet är det orealistiska drömmar. Man installerar och testar, men det blir aldrig av att på allvar sätta sig in i och plöja igenom. Och nu är det mindre än 3 veckor kvar.
Nä det finns inte en chans! Menar båda spelen är ju säkerligen typ 100 h eller mer? Så kommer ju bli precis som du säger, man installerar, testar och sen inser att det är bättre att vänta någon veckan på 2:an.
"Writer and Fighter"
Haha, 2 tusen timmar.
De där moddarna, är det såna som gör om kartan helt, med både ny story och quests?
nje asså till viss del kan den adda både story och quester eller nya ställen. Men mestandels är det samma shit bara fast nya sätt att spela på. med massa t,ex nya vapen så det blir som Escape from tarkov, ändringar av quest systemet, kanske annat sätt att få tag på pengar/hitta artifacts på, Nya monster, försöka klara av storyn på iron man etc etc. Gud det finns fortfarande saker ibland jag vill köra stalker 1 (med moddar ofc) fortfarande. OM jag ska rekommendera några pack moddar nu där du laddar hem och kan spela hela spelet direkt så är Anomaly eller Gamma något jag tycker funkar bra.