Kan du spela Stalker 2? Här är systemkraven

Medlem
Skrivet av Loxus:

Då får du kolla upp vad som är vajsing då

jag vet vad som är vajsing men har varken pengar eller erfarenhet till att fixa det

Medlem

Hoppas hoppas inte att detta floppar nu!

Medlem

Ouff blir en nice tid på slutet av året, först stalker 2 och sen indiana jones.. säkert nån mer dunderrelease jag inte kommer på just nu

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Oväntat låga krav.

Medlem

Mitt gamla lik kan lyckligtvis driva spelet.
Skäms på dig Lorenzo. Det heter special operation. Jag tror nog jag får lov att vattna dit dig till FSB.
Skämt åsido så ser detta spel hel magiskt ut och ett givet Steam köp.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

Inga problem, men kommer spelet va färdigt? Hoppas.
Kommer det vara Unreal Engine stuttering? Förmodligen. Är jag hypad? Litegrann i alla fall.

Avstängd

Med dom kraven så går det säkert att spela på steamdecken.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Haha, 2 tusen timmar.

De där moddarna, är det såna som gör om kartan helt, med både ny story och quests?

Nej inte direkt, nya quests etc möjligtvis finns det några nya med olika moddar men mestandels är det hela spelet och köra igenom spelet med olika typer av spelstil mer eller mindre som gör det roligt. T,ex shotgun only eller rp att man spelar som en merc och bara "lever" i världen och tjänar pengar etc och gör repeat quester och utforskar ställen man kanske aldrig varit på förut. FInns oändligt mycket man kan göra om man inte bara ser spelet som one and done och det är storyn man bara är ute efter.

12
Skriv svar