Efter tre år får GTA Online på pc till slut "next gen"-uppdateringen

Robot
Efter tre år får GTA Online på pc till slut "next gen"-uppdateringen
Medlem

60 fps 1080p äntligen.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Dec
Medlem

Då kan jag vänta på den innan jag spelar om spelet. Förra (första) gången spelade jag med ett GTX 1060 i 1440p så jag behövde hålla mig till Medium/High. Blir intressant att se vilken prestanda (med RT) som den nuvarande datorn klarar av.

signatur

Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB

Medlem

Jag är väldigt förvånad över att tom GtaV online får lida för att GtaV online går så otroligt bra...... någon gräns måste det ju finnas.

Gnällkuk

GTA Online till PC fortfarande helt trasigt med fuskare?

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Helt sjukt osäkert spel som låter andra infektera ens dator med vad dom vill genom filerna de kan skicka över tack vara hur dom gjort spelet. Borde vara brottsligt med så dåliga system och skydd för sina användare.

Medlem

Hänger inte med, vad är Next Gen i online?

*edit

Om det gäller grafiska så kan man väl säga att det är själva GTA V som får uppgradering, hördes bara ut som att Online är GTA V och att spelets Singelplayer själ inte längre räknas.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem
Skrivet av N3gn4v:

Hänger inte med, vad är Next Gen i online?

*edit

Om det gäller grafiska så kan man väl säga att det är själva GTA V som får uppgradering, hördes bara ut som att Online är GTA V och att spelets Singelplayer själ inte längre räknas.

What this refers to are the features contained exclusively in the enhanced release of GTA 5 for PS5 and Xbox Series consoles that launched back in 2022. These included everything from graphics setting enhancements to actual new features, including quality of life improvements, a new intro and tutorial, new vehicle upgrades, and a lot more.

Medlem

Men nätkoden är fortfarande lika dålig. Nästa spel kanske...

signatur

Jätteintressant information.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

What this refers to are the features contained exclusively in the enhanced release of GTA 5 for PS5 and Xbox Series consoles that launched back in 2022. These included everything from graphics setting enhancements to actual new features, including quality of life improvements, a new intro and tutorial, new vehicle upgrades, and a lot more.

Och dessa features finns även i sp-kampanjen av gta v t ps5 och xbox. Nyheten får det att låta som att det enbart kommer till online...

1
Skriv svar