Efter tre år får GTA Online på pc till slut "next gen"-uppdateringen
Då kan jag vänta på den innan jag spelar om spelet. Förra (första) gången spelade jag med ett GTX 1060 i 1440p så jag behövde hålla mig till Medium/High. Blir intressant att se vilken prestanda (med RT) som den nuvarande datorn klarar av.
Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB
GTA Online till PC fortfarande helt trasigt med fuskare?
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Hänger inte med, vad är Next Gen i online?
*edit
Om det gäller grafiska så kan man väl säga att det är själva GTA V som får uppgradering, hördes bara ut som att Online är GTA V och att spelets Singelplayer själ inte längre räknas.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Hänger inte med, vad är Next Gen i online?
*edit
Om det gäller grafiska så kan man väl säga att det är själva GTA V som får uppgradering, hördes bara ut som att Online är GTA V och att spelets Singelplayer själ inte längre räknas.
What this refers to are the features contained exclusively in the enhanced release of GTA 5 for PS5 and Xbox Series consoles that launched back in 2022. These included everything from graphics setting enhancements to actual new features, including quality of life improvements, a new intro and tutorial, new vehicle upgrades, and a lot more.
What this refers to are the features contained exclusively in the enhanced release of GTA 5 for PS5 and Xbox Series consoles that launched back in 2022. These included everything from graphics setting enhancements to actual new features, including quality of life improvements, a new intro and tutorial, new vehicle upgrades, and a lot more.
Och dessa features finns även i sp-kampanjen av gta v t ps5 och xbox. Nyheten får det att låta som att det enbart kommer till online...