Assassin's Creed Shadows-förseningen nödvändig för att rädda Ubisofts rykte

Robot
Assassin's Creed Shadows-förseningen nödvändig för att rädda Ubisofts rykte
Medlem

Haha ahahahah nej... Ubishit erat rykte är sedan många år förstört!

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

De kan inte komma med såna kommentarer samtidigt som de fortsätter släppa sin NFT-dynga.

Ubisoft har inte lärt sig ett skit.

Medlem

Och nu blev ryktet viktigt helt plötsligt?!

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem

Jag läser det som

"Vi tänkte släppa ett trasigt spel men våra kunder tycker inte om det, så vi ska försöka göra det bättre."

Vilket är väl bra i sig, men det borde väl vara det minimala egentligen?

Medlem

Röstar på flopp. Ser omöjligen hur de kan få rätsida på den här skutan vid det här skedet. Särskilt med tanke på deras andra floppar och fadäser på sistone.

Medlem

Ubisoft är i fritt-fal och dom fattade nog att minimum viable product skulle vara spiken i kistan, så det är nog rimligare i kalkylen att lägga ner ett par hundra miljoner och ett gäng månader till för att undvika konkurs.

Har inte stora förhoppningar men är definitivt öppen inför att dom kan överraska, vem vet, lite längre tid i ugnen kanske är det som behövs, och tar det ifrån ubi-slop till något intressant.

Medlem

Ubisoft har släppt mkt skit på sista tiden, men hoppas verkligen att dom lyckas. Något dom är bra på att är att göra stora världar som passar in i eran som spelen utspelar sig i. Origin och odessey var sjukt häftigt att springa runt i.

Medlem

För mig försvann förtroendet för 20 år sedan. I princip allt de har släppt sedan dess har varit samma utstressade röra.

signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Tror tyvärr inte att det blir ett AC utöver det vanliga. Så om man gillar AC så är det bara att köra på.

Medlem

Givet köp till PlayStation 5. Ser magiskt ut. Älskar UBIsofts enorma Assassin's Creed världar. As coolt att man äntligen implementerat en funktion att kunna kräla på magen i gräset när stealth behövs i uppdragen. Kommer lita som bruden då hon är gjord för stealth uppdrag verkar det som. Den stora färgade snubben verkar bara mosa o slakta med stora svärd eller släggor. Föredrar att smyga mig fram. Hade dock helst lirat som snubbe när man är stealth ninja. Givet köp. UBIsoft för fan inte gå under. De sitter på många fina spelserier och UBIsoft Montreal studion har stor talang. Det är ledningen o beslutsfattarna där det skär sig.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

"ska hjälpa dem att sätta en ny standard för serien."

Nåt liknande sa dom ju om Valhalla också har jag för mig.

Med det sagt, så gillade jag Valhalla men det skalade inte så bra mot den level man är på, ~60% av spelet var jag ju egentligen för hög level för. Visserligen så behöver man ju inte sätta ut alla poäng men... ändå liksom.

Medlem

Good luck, är för kort tid att byta ut Yasuke

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Otroligt taggad på att spela Yasuke

Medlem
Skrivet av Thane:

Otroligt taggad på att spela Yasuke

Smaken är som baken, är väll roligt att folk tycker olika

signatur

Medlem
Skrivet av Metroid:

För mig försvann förtroendet för 20 år sedan. I princip allt de har släppt sedan dess har varit samma utstressade röra.

Håller till mångt och mycket med men måste ändå säga att Ubiart-spelen var riktigt jävla bra. Rayman Origin och Legends samt WW1-spelet Valiant Hearts. Child of light eller vad det nu hette är säkert också nice? Har inte testat än.

Medlem
Skrivet av Nasder:

Jag läser det som

"Vi tänkte släppa ett trasigt spel men våra kunder tycker inte om det, så vi ska försöka göra det bättre."

Vilket är väl bra i sig, men det borde väl vara det minimala egentligen?

Så läser inte jag det. Jag läser det mer som att det blev en stor PR-kris och nu måste man ta sig ur den.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Förstår att det tar emot att se en mörkhyad person ha en huvudroll i ett fiktivt spel men kom igen nu? Till att börja med så är ju karaktären faktiskt historiskt anknuten (med vissa förändringar självfallet) och för det andra handlar det om en fiktiv representation av en historisk grupp i ett fiktivt Japan.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Förstår att det tar emot att se en mörkhyad person ha en huvudroll i ett fiktivt spel men kom igen nu? Till att börja med så är ju karaktären faktiskt historiskt anknuten (med vissa förändringar självfallet) och för det andra handlar det om en fiktiv representation av en historisk grupp i ett fiktivt Japan.

Stora förändringar*

Intressant att du troligen antar att jag är vit

Nej, det har inget med hudfärgen att göra, det är dock ren och skär tokenism dom kör
Fanns många mer riktiga personer som dom kunde ha valt om dom ville ta något som var "historiskt anknutet"

Ingen av de tidigare karaktärerna har varit riktiga, så varför starta nu, jo....det finns en anledning och det har folk redan sagt i flertal andra trådar på nätet så ingen idé att fortsätta.

signatur

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Haha vafan, nu är det ju DU som antar

Medlem
Skrivet av Sweez:

Haha vafan, nu är det ju DU som antar

Du läste väll vad personen skrev, antar det

signatur

Avstängd

Kan inte vänta på spela som Yasuke, bästa samurajen som någonsin har levt.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Stora förändringar*

Nej, det har inget med hudfärgen att göra, det är dock ren och skär tokenism dom kör
Fanns många mer riktiga personer som dom kunde ha valt om dom ville ta något som var "historiskt anknutet"

Ingen av de tidigare karaktärerna har varit riktiga, så varför starta nu, jo....det finns en anledning och det har folk redan sagt i flertal andra trådar på nätet så ingen idé att fortsätta.

Små förändringar*

Medlem
Hahaha
Skrivet av DirkMcstride:

Kan inte vänta på spela som Yasuke, bästa samurajen som någonsin har levt.

Hahaha

Medlem
Skrivet av Thane:

Små förändringar*

Rejäla, atombombskaliber förändringar*

signatur

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Rejäla, atombombskaliber förändringar*

Att en man som lever i Japan, har svärd, får lön och boende skulle plocka upp en rustning och verka som en samuraj är inte stora förändringar.

Medlem
Skrivet av Thane:

Att en man som lever i Japan, har svärd, får lön och boende skulle plocka upp en rustning och verka som en samuraj är inte stora förändringar.

Du är medveten att snubben var i princip en slav som såldes till Nobunaga som ett husdjur?
Nobunaga och andra tyckte att Yasuke var en märklig varelse, därför ville Nobunaga ha honom i närheten hela tiden, som att han var på utställning.

Japaner var inte precis de snällaste personerna när det kom till andra människor och raser, rätt xenophobiska / varsamma även idag.
Kallade gärna andra för barbarer medans dom själv "saknade" självinsikt och tyckte att dom inte var det när i flera fall var motsatsen.

Men aja, det här är inte ett klassrum, gå på rast.

signatur

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Du är medveten att snubben var i princip en slav som såldes till Nobunaga som ett husdjur?
Nobunaga och andra tyckte att Yasuke var en märklig varelse, därför ville Nobunaga ha honom i närheten hela tiden, som att han var på utställning.

Japaner var inte precis de snällaste personerna när det kom till andra människor och raser, rätt xenophobiska / varsamma även idag.
Kallade gärna andra för barbarer medans dom själv "saknade" självinsikt och tyckte att dom inte var det när i flera fall var motsatsen.

Men aja, det här är inte ett klassrum, gå på rast.

Du är medveten om att det inte var särskilt många förutom samurajer som fick lön, bostad och svärd av en daimyô?

Medlem
Skrivet av Thane:

Du är medveten om att det inte var särskilt många förutom samurajer som fick lön, bostad och svärd av en daimyô?

Nu var ju inte snubben samuraj, knappt något är egentligen skrivet om snubben.

signatur

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Nu var ju inte snubben samuraj, knappt något är egentligen skrivet om snubben.

Det sa jag inte. Sa bara att han fick lön, svärd och boende av Oda. Något som samurajer vanligtvis fick. Sen gjorde du en definitiv tolkning av det vi vet om Yasuke. Du kan inte säga att han inte var samuraj på samma sätt som jag inte kan säga att han vara samuraj

12
Skriv svar