Kingdom Come: Deliverance firar 8 miljoner sålda exemplar
Genom alla tiders bästa singleplayer RPG. Väntar ivrigt på tvåan.
Blev precis klar med min andra genomspelning. Fortfarande ett mycket bra spel. 8/10. Dock är slutet väldigt utdraget enligt mig. Plus är en hel del jank och buggar kvar i spelet som förstörde en del.
Blev precis klar med min andra genomspelning. Fortfarande ett mycket bra spel. 8/10. Dock är slutet väldigt utdraget enligt mig. Plus är en hel del jank och buggar kvar i spelet som förstörde en del.
Spelade också igenom det nyligen. Håller helt med dig! Så skönt att kunna modda lite och t.ex. kunna spara när som helst. Jag hade en bugg i ett av DLC paketen där questen misslyckades om du sparade/laddade din sparfil innan du pratade med en viss NPC som inte var tillgänglig direkt. Lyckligtvis löste även det sig med en modd som gjorde att jag kunde få achievement i alla fall.
Har börjat spela igenom det på steamdeck, flyter bra men drar mycket batteri jämfört med fallout new vegas som jag spelade innan. Otroligt mycket vackrare och mer detaljerat såklart, inte negativt för spelet i sig självt. Det är en stor väldetaljerad värld som är lätt att leva sig in i, rekommenderas verkligen om man gillar förstapersons RPG åt det realistiska hållet. Har inte stött på några buggar än.
Jag spelade en del.
Men tyvärr så kunde jag inte sluta mörda alla så jag kom ingen vart. Bara en massa gömda döda lik hahahha
Och där blev jag plötsligt (mer) intresserad av spelet!
Thank god att de precis officiellt gick ut med att det blir inget denuvo (som det ryktades om) i 2an heller, hurra!
Ett av de bästa spelen någonsin med de mest underbara miljöerna och mysighetsfaktor, och inte att glömma ett visst quest med en viss präst; Lätt bästa questet jag någonsin spelat och helsike vad jag garvade högt. Och Lord Capon är en hjälte på reddit med, svarar ofta på frågor och kommentarer av folk, mer sånt!