Uppgradera spel på ett barnkonto på playstation network
Tjena!
Min dotter vill uppgradera Horizon Zero Dawn till remasterversionen men tillåts inte pga hennes ålder. Jag har tillåtit henne att spela spelet genom psn's "fråga om tillstånd". Men går bet när det kommer till att uppgradera. Hur går jag till väga?
Tjena!
Min dotter vill uppgradera Horizon Zero Dawn till remasterversionen men tillåts inte pga hennes ålder. Jag har tillåtit henne att spela spelet genom psn's "fråga om tillstånd". Men går bet när det kommer till att uppgradera. Hur går jag till väga?
Bra fråga. Äger inga egna barn så har aldrig testat på den funktionen. I värsta fall får hon lira på ditt vuxna uppgraderade Horizon Zero dawn konto. Märkligt faktiskt. Men hör av dig till PlayStation Supporten som säkert kan göra en styrning i rätt riktning. Jag fick bra hjälp när jag hade problem med Uncharted 4 PS4 versionen som jag uppgraderade till PS5 versionen vilket fungerade bra tills jag gick med 3 månader PS Plus där 3e månadens avslut som jag inte förnyade gjorde PS5 Uncharted ospelbart trots PS4 discen i läsaren krävde den ett köp av spelet eller en förnyelse av PS Plus. Skum bugg blev det alltså. Ringde supporten som krävde fotobevis för köpet via PS Store så fixade de så att jag fick den renodlade digitala Uncharted 4 PS5 versionen på mitt PSN konto.
Nu gäller ju dock detta en barn fråga men testa ring dit. Märkligt att hon inte får ha en remastrad uppgradering. Lycka till .
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||