Snabbkollen – Hur ofta spelar du?
Nästan dagligen. Men för mig är det fråga om korta sessioner på kvällen när barnen sover. Ytterst sällan mer än två timmar åt gången. När det kommer ett nytt spännande spel, säg Alan Wake II eller Silent Hill 2, kan det bli lite mer och mer intensivt.
Varje dag! Undantaget när jag är iväg på semester någonstans. Kan inte tänka mig att ha det på något annat sätt!
Vadå "någon enstaka dag"? Om året eller?
Nope! Frågan lyder: "Hur ofta spelar du vanligtvis varje vecka?"
En Bamseponny av folket
Nope! Frågan lyder: "Hur ofta spelar du vanligtvis varje vecka?"
Ah, jag läste inte där. Jag gick direkt på den där radioknappen. Vilket misstag.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Varje dag mer eller mindre, valde 5-6 dagar i veckan.
Nästan varje dag. Ibland kan det bli mindre frånvaro då man inte känner för att spela. Backloggen är det inget fel på men man måste känna för spelet man ska dra igång. Nu har man dock haft ett uppehåll sen en vecka tillbaka då man inväntar Pro imorgon och sätta igång Horizon.
Ah, jag läste inte där. Jag gick direkt på den där radioknappen. Vilket misstag.
Lätt hänt! Knappar är till för att tryckas på.
En Bamseponny av folket
Jag är periodare, just nu är jag inne i en period med mycket spel, och det blir någon timme per dag, kanske 4-5 dagar i veckan.
Sen kan det gå månader när jag inte spelar alls.
Samma här, men främst för livet kommer i vägen ibland. Men för mig brukar det bli någon vecka som högst när man knappt spelar något alls. Annars brukar det bli ett par timmar varannan dag ungefär.
Change is the only constant
Jag säger väl 3-4 dagar i veckan men det blir oftast mer än så. Jag har dock fler hobbys som jag behöver växla med. I helgen hann jag med att spela lite på jobbet så då blev det väl 6 dagar av veckan.
Efter en arbetsnatt finner jag ingen ro i att spela. Då är det sova som är prioritet och jag ligger och jäser fram tills jag skall dra mig till jobbet igen.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.