Kingdom Come: Deliverance 2 flyter "silkeslent" med RTX 3050
Spelade enbart första Kingdom Come för att det var gratis på Epic Launcher för något år sen. Lite lustigt, just för att när jag spelade klart spelet så insåg jag att det var den bästa spelupplevelsen jag har haft på väldigt länge. Jag är så glad att jag drog hem spelet då. Nu blir det köp direkt vid släpp av tvåan.
Man vill ju veta vilken upplösning och grafikinställningar. Gissningsvis 1080p low-medium men oavsett är det ju bra att det flyter fint även på low end-gpus.
Taggen är stor Kan VARMT rekommendera folk att ge KCD ett försök. Jag är stolt som backade detta projekt på Kickstarer många år sedan.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Hade originalet denuvo?
Svar nej. De var faktiskt stolta över att deras spel var piratat så mycket https://www.reddit.com/r/PiratedGames/comments/1c7cxcz/warhor...
Switch, PC och Dödsmetall.
...i 480p?
Ja man vet ju aldrig nu för tiden med dlss fsr, xess. Kan ju vara 1920x1080 med dlss ultraperformance vilket ska vara rendering i en tredjedels upplösning.
Det är planerat en ny livesändning på youtube imorgon då röstskådepelarna Tom Mckay och Luke Dale ska hålla hov.
Var visst bara en video.
Kingdom Come: Deliverance II Official Live Action – Kuttenberg
No hill is too steep No hole is too deep
...i 480p?
Det är ett spel - inte en interaktiv video I datorgrafik scannas inte bilden som vid videorendering.