GTA VI siktar fortfarande på släpp hösten 2025
Räknar med 2026/2027 för the final version då (PC Versionen)
Räknar med 2026/2027 för the final version då (PC Versionen)
Hur menar du nu med "final version"?
Hur menar du nu med "final version"?
Det bästa/riktiga versionen så klart
Det lär ju bli att man köper en ps5 pro och detta.
Alternativet är 25-30 tusen på ny pc plus vänta länge.
Ptja, du får ju säkert två år på dig att spara ihop till datordelar innan det släpps på PC.
Ptja, du får ju säkert två år på dig att spara ihop till datordelar innan det släpps på PC.
Ja den pcn kommer ju inte vara dålig iafl.. Man kanske är gammal nog att orka vänta..
Ja den pcn kommer ju inte vara dålig iafl.. Man kanske är gammal nog att orka vänta..
Gör ett låst sparkonto på 24 mån "GTA 6 dator" med 1 000 spänn per månad.
Eller sätter du av 24 000 kr på Nvidia och kanske får en dator för 48 000 kr. Värt att chansa lite.
Jag gjorde just alternativ två igår fast lite mindre. Blir perfa med ny dator inför Battlefield, GTA och FS.
Är det inte läge att släppa en ny trailer för GTA VI nu?
22 november säger de senaste ryktena, baserat på månens position på någon bild R* har släppt nyligen. Hoppas. 🥹
🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI
Hade askul i GTA V på en xbox 360 och en gammal mossig 32" TV så nog kan jag ha kul med GTA VI på en Series X alltid.
Skönt att vara boomer så man kan spela spel när de släpps istället för att behöva vänta in PC-releaser och köpa överprissatta datordelar som blir för gamla efter ett par år
Hade askul i GTA V på en xbox 360 och en gammal mossig 32" TV så nog kan jag ha kul med GTA VI på en Series X alltid.
Skönt att vara boomer så man kan spela spel när de släpps istället för att behöva vänta in PC-releaser och köpa överprissatta datordelar som blir för gamla efter ett par år
Gta är ett spel som fungerar bra med handkontroll men vissa saker är riktigt jobbiga för mig i alla fall, ex det är ett uppdrag där man jagar Mikaels stulna båt och ska skjuta bovar medan man kör bil tog ganska många försök för mig på Xbox 360. Haha.
Kommer troligtvis köra på xboxet så ja kan sälja det när jag kört igenom. Kommer nog ändå få det till pc 23 gånger via epic om några år senare.
Kan få en schysst dator för 15 000 kr som håller bra länge och du behöver inte byta allt utan bara CPU eller grafikkort begagnat. Jämfört med att köpa varje konsolgeneration och PS+ blir det inte billigare att köra konsol.